علاوه بر استفاده از گربه ها برای گفتن داستان ، Blade of Fire بازیکنان را ترغیب می کند تا با جهان و شخصیت ها در تعامل باشند تا داستان را بهتر درک کنند.

در مصاحبه اخیر با GameraActor ، بنیانگذار و مدیر استودیوهای Mercurys ، Enric Alvarez ، Blades of Fire یک عنوان روایی خواهد بود ، اما بازیکنان همچنان قدرت تعیین مشارکت خود در تاریخ را دارند. وی توضیح داد که چگونه تعامل بازیکن در تاریخ تأثیر دارد:
به نظر نمی رسد که به دلیل آزادی عملی که بازی به شما می دهد ؛ اما بازی بسیار روایتگر است و شخصیت ها مهمترین عنصر هستند ، زیرا بدون شخصیت های خوب ، داستان خوبی وجود ندارد. هنگام نوشتن تاریخ ، ما می خواستیم یک داستان خاص را با استفاده از گربه ها ، شخصیت ها و غیره ارائه دهیم ، اما در عین حال ، ما یک داستان طبیعی داشتیم که به فعال شما بستگی دارد.
کنجکاوی شما را در بخش های مهم تاریخ راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، دو مکانیسم وجود دارد که به شما امکان می دهد در هر زمان با ADSO صحبت کنید. یکی از این مکانیسم ها این است که شما به Edsu می گویید: “خوب ، به من بگویید که در مورد مأموریت من می دانید” و به شما موج می دهد ، زیرا از همه جزئیات آگاه نیست. بنابراین ، به عنوان یک بازیکن ، شما فقط همان اطلاعاتی را که او می داند دریافت خواهید کرد.
همچنین یک مکانیک دوم وجود دارد که به شما امکان می دهد با EDSU در مورد موضوعات خاص صحبت کنید. شما می توانید در هر زمان متوقف شوید و بپرسید “هی ادسو ، در مورد آهنگران به من بگویید. در مورد این چکش ها به من بگویید. در مورد استاد آهنگران یا این قلعه از این شخصیت جدید که ما به تازگی پیدا کرده ایم به من بگویید. همه اینها مستلزم کنجکاوی و مشارکت فعال شما است. داستان تاریخ به این روش ارائه می شود.
آلوارز سرانجام اضافه کرد:
در بازی Blade of Fire ، بخش بزرگی از داستان برای شما در دسترس نیست. شما باید خودتان به دنبال آن باشید. شما باید به طور فعال به دنبال اطلاعات بیشتر باشید. در این عنوان شخصیت های نسبتاً عجیب و غریبی پیدا خواهید کرد که نمای متفاوتی از جریان رویدادهای بازی ، هر کدام پر از شگفتی به شما می دهند.
هفته گذشته ، تریلر Blades of Fire منتشر شد که می توانید از طریق این آدرس مشاهده کنید. Blade of Fire در تاریخ 5 ماه مه برای رایانه های شخصی منتشر می شود (فقط در Epic Games ، PlayStation 2 و Xbox Series X / S.