حساب کاربری توییتر که برای افشای اطلاعات داخلی شرکت های بازی سازی فعالیت می کند، اعلام کرد که سونی قصد دارد برخی از عناوین خود را به صورت تصادفی خارج از هر رویدادی معرفی کند تا توجه رسانه ها را بیشتر جلب کند. او همچنین ادعا می کند که سونی قصد دارد در صورت موفقیت تجاری اشتراک های جدید پلی استیشن پلاس، یک بازی آنلاین رایگان بسازد.
البته تصمیم سونی با توجه به اینکه اخیراً عناوین بسیاری به طور تصادفی معرفی شده اند و حتی بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته اند قابل درک است. به عنوان مثال، چندی پیش راک استار همین رویکرد را در مورد یکی از موردانتظارترین بازی های تاریخ یعنی Grand Theft Auto 6 در پیش گرفت و به صورت تصادفی و بدون اعلام قبلی آن را معرفی کرد.
از دیگر بازیهای اخیر میتوان به Capcom، Street Fighter 6، The Witcher 4 از CD Projekt Red، بازی Tomb Raider جدید Crystal Dynamics و Square Enix اشاره کرد. هر دو نسخه بازسازی شده Max Payne 1+2 Remedy Entertainment و Kingdom Hearts 4 به همین شکل توسط Square Inx معرفی شدند.
در واقع هر کدام از این بازی ها بدون هیچ گونه اعلام قبلی معرفی شدند و در مقایسه با بازی هایی که در یک رویداد معرفی می شوند، در اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفتند. بنابراین می توان حدس زد که سونی قصد دارد در آینده نیز از همین روش برای ارائه بازی های خود استفاده کند.
یکی از کاربران توییتر به نام Oops Leakes اخیراً اعلام کرده است که سونی اکنون بازی های خود را خارج از رویدادها و به صورت تصادفی به نمایش می گذارد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری