در مصاحبه ای که اخیراً ، آکیهیتو کادواکی ، تهیه کننده اویموشا ، از زمان لازم برای به پایان رساندن بخشی از شمشیر رونمایی کرد.

پس از سالها وقفه ، Capcom از یک اقدام غافلگیرکننده برای راه اندازی مجدد مجموعه Onimusha با نسخه جدید با عنوان Onimusha: Way of the Sword رونمایی کرد. نه تنها یک بازی جدید Onimusha منتشر خواهد شد ، بلکه سرنوشت Onimusha 2: Samurai را نیز اعلام کرده است و در ماه مه امسال در دسترس خواهد بود.
در مصاحبه ای با Famitsu ، Akihito Kadwaki (تهیه کننده) و Saters Nihi (کارگردان) از Onimusha صحبت کردند: راه شمشیر.
Sastro Nihi در مورد بازی گفت:
برای درک تاریخ و مفاهیم آهنگ شمشیر ، دیگر نیازی به زندگی بازی های قبلی در سری Onimusha ندارید ، زیرا این اولین بازی جدید در سری Onimusha است که پس از حدود 5 سال منتشر می شود. این تیم همه جنبه های دنیای بازی را اصلاح کرده است ، تعبیر جدیدی را به دست آورده و ساختار آن را بازسازی کرده است. همچنین شامل دو قبیله مشهور این سریال ، Genma و Oni است. بنابراین ، این بازی اساساً با بازی های قبلی مرتبط نیست.
از نظر دشواری ، بازی دشوار خواهد بود ، اما “خیلی دشوار” نخواهد بود. با این حال ، هنوز مشخص نیست که آیا این بازی با چند درجه بیرون می آید.
Akihito Kadwaki توضیح داد:
هدف ما این است که حدود 4 ساعت طول بکشد ، اما مدت نهایی هنوز مشخص نشده است.
من فکر می کنم بازی باید به اندازه کافی طولانی باشد تا بازیکنان را به عنوان یک بازی اکشن فراهم کند.
در مسیر شمشیر ، بازیکنان مجبور نخواهند شد بارها و بارها باس را شکست دهند ، همانطور که در Monster Hunter مشاهده می شود. به همین دلیل ، من فکر می کنم برای پایان دادن به بازی حدود 2 ساعت طول خواهد کشید.
اگر می خواهیم مدت زمان شمشیر را با عناوین قبلی Onimusha مقایسه کنیم ، توجه داشته باشیم که این روش شمشیر سعی می کند تجربه خوبی برای نسل فعلی باشد ، ضمن اینکه به ریشه های این سریال احترام می گذارد. عناوین قبلی این مجموعه مدت کوتاهی از این نسخه بود. به عنوان مثال ، Demon Siege حدود 4 ساعت به طول انجامید ، در حالی که سرنوشت سامورایی حدود 4 ساعت بود. طولانی ترین عنوان Dawn of Dreams بود که حدود 4 ساعت طول کشید ، اگرچه بسیار دشوار بود.