توسعه دهنده Hi-Fi Rush Tango Gameworks تایید کرده است که هیچ برنامه ای برای ساخت نسخه پلی استیشن این بازی وجود نداشته است و هرگز هم وجود نداشته است.
مایکروسافت استودیوهای بیشتری خرید تا در صنعت بازی های ویدیویی رقابتی تر شود. یکی از این خریدهای بزرگ ZeniMax Media بود که تعداد زیادی از استودیوها و فرنچایزهای متعلق به مایکروسافت را خریداری کرد.
البته، از زمان خرید، برخی از طرفداران مشتاق شنیدن اینکه چقدر مایکروسافت در مورد لغو ساخت بازی برای پلتفرم پلی استیشن سونی سرسختانه است. Hi-Fi Rush یکی از پروژه هایی است که در زمان خرید در حال توسعه است.
Hi-Fi Rush خبری غافلگیرکننده برای طرفداران Xbox بود. این بازی از استودیوی Tango Gameworks می آید. استودیویی که بیشتر به خاطر ساخت بازی های ترسناک شهرت دارد. چیزی که در عوض به دست آوردیم یک عنوان رنگارنگ و غافلگیرکننده بود که با استقبال خوبی روبرو شد.
مهمتر از آن، بازی راه اندازی همزمان داشت، به این معنی که دارندگان سرویس اشتراک Gamepass می توانند بلافاصله پس از راه اندازی بازی را شروع کنند. با این حال، برخی از طرفداران ممکن است بپرسند، “آیا نسخه ای از پلی استیشن 5 وجود داشت که زمانی که مایکروسافت استودیو را تحویل گرفت؟”
خوشبختانه، اکنون می توانیم این شایعه را به لطف مصاحبه جدیدی که Gamespot با کارگردان بازی، جان یوهاناس انجام داد، تأیید کنیم.
به گفته جان، Hi-Fi Rush زمانی که استودیو توسط مایکروسافت خریداری شد، در حال توسعه بود و در آن زمان استودیو هنوز تصمیم نگرفته بود که بازی را بر روی کدام پلتفرم منتشر کند. اما با این خرید، تصمیم گیری برای تیم سازنده آسان شد. بنابراین به نظر نمی رسد هیچ اجباری در این مورد وجود داشته باشد، زیرا آنها هیچ برنامه ای برای پلتفرم های هدف نداشتند.
کارگردان ادامه داد که آنها در طول توسعه بازی به همکاری با مایکروسافت ادامه دادند و هیچ بازخوردی دریافت نکردند که به این معنی باشد که آنها باید تغییراتی ایجاد کنند. علاوه بر این، سرویس Gamepass برای این عنوان عالی به نظر می رسید، زیرا این نسخه کاملاً با نسخه های قبلی استودیو متفاوت بود.
منبع: Gameranx