توسعه دهندگان Phantom Blade Zero از درج ویژگی های سنگین Anriel Engin 2 در بازی خود جلوگیری کرده اند تا بتوانند از لحاظ فنی تجربه بهینه را به بازیکنان ارائه دهند.

Phantom Blade Zero با اجرای بسیاری از خود به جلب توجه بازیکنان ادامه می دهد و به دنبال ارائه یک تجربه اکشن با الهام از آثار معروف است. البته سازندگان بازی در تلاشند تا عنوان را بهینه کنند ، به همین دلیل هیچ خبری در مورد سیستم روشنایی لومن ، سایه های مجازی و فناوری Nanite توسط Anriel Engine وجود ندارد. درعوض ، ما نورپردازی پخته شده و استفاده محدود از تفاوت های ظریف نظارت بر پرتو را در بازی مشاهده می کنیم.
وب سایت Digital Foundry همچنین در گزارشی اعلام کرده است که با وجود توسعه Phantom Blade Zero در Anriel Engin ، هیچ خبری از ظرفیت پیشرفته این موتور بازی در این عنوان وجود ندارد و ما از نظر فنی یک تجربه شگفت آور هستیم. مهمتر از همه ، علی رغم اجرای آن در تجهیزات RTX 5090 و گزینه DLSS ، مشکلات فنی جزئی در نسخه ی نمایشی Phantom Blade Zero وجود داشت که احتمالاً با نسخه رسمی کار برطرف می شود. بد نیست بدانید که برخلاف Phantom Blade Zero ، Black My: Wukong از ظرفیت های پیشرفته و سنگین Anriel Engin 2 استفاده کرد ، که به طور قابل توجهی تحت تأثیر عملکرد قرار گرفت.
Phantom Blade Zero در اواخر سال جاری برای رایانه شخصی و پلی استیشن 2 منتشر می شود.