با تشکر از پروژه Mister FPGA ، کنسول کلاسیک Sega Saturn اکنون دقیقاً مانند تجهیزات شبیه سازی شده است. بنابراین ، از طریق شبیه ساز ، تمام بازی ها و ظرفیت های مواد این کنسول کاملاً به عنوان یک دستگاه اصلی کار می کنند.

یکی از مراحل این پروژه موفقیت آن در تمام آزمایشات شناخته شده برای امتحانات اصلی تراشه کنسول بود. این آزمایشات شامل یک شبیه سازی دقیق از پردازنده های SH-2 ، تراشه های گرافیکی VDP2 ، تراشه های صوتی SCSP و سایر اجزای حیاتی مانند SCU و SMPC است. این دستاورد دقت بسیار بالایی و شبیه سازی بی عیب و نقص را نشان می دهد. در طول توسعه این پروژه ، بسیاری از اشکالات و گسل های شناخته شده ، مانند پیکسل های شکسته در Street Fighter: The Movie نیز از بین رفت. این پیشرفت ها نتیجه همکاری نزدیک با سرگئی دوددنکو ، توسعه دهنده اصلی ، با آزمایش هایی مانند Zet Sensei و Celeriyacon است.

به گفته زت سنسی ، کنسول زحل یکی از پیچیده ترین و ناشناخته ترین کنسول ها تا چند سال پیش بود ، اما اکنون دقیق ترین و کامل ترین شبیه سازی اکوسیستم آقای است. وی توضیح داد که برخی از تست های پیشرفته هنوز باقی مانده است ، اما این مسئله بیشتر برای تضمین دقت نهایی و آینده پروژه است. جالب است بدانید که توسعه هسته شبیه ساز Salat در سال 6 آغاز شد و در سال 2 به آقا رسید. این نشان می دهد که این پروژه به سطح ثبات رسیده است که همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند.
این پیشرفت بزرگ نه تنها خبر خوبی برای علاقه مندان به دنیای بازی کلاسیک است ، بلکه نشان می دهد که چگونه فناوری FPGA موفق توانسته است تجهیزات قدیمی را بازآفرینی کند و بین گذشته و آینده صنعت بازی های ویدیویی ایجاد کند.