یکی از دیدگاه های نینتندو برای کنسول سوئیچ ، فراتر از “سوئیچ بزرگتر و قوی تر” ، این است که فناوری زیرساخت آن باید بازی های مادی قدرتمندتری را روی سکو بگذارد. با این حال ، بازی های بزرگتر و پر زرق و برق می توانند منجر به افزایش باورنکردنی در هزینه های توسعه شوند.

برای کاهش این نگرانی ، سرآشپز Shuntaro Furukawa از نینتندو از روشهایی که این شرکت قصد دارد هزینه های پایین توسعه را حفظ کند ، صحبت کرد و تأکید کرد که وی دوره های توسعه کوتاه تر را به عنوان ابزاری برای انجام این کار در نظر گرفته است. Forukawa توضیح داد:
توسعه بازی ها در سالهای اخیر بزرگتر و طولانی تر بوده است و در نتیجه هزینه های بیشتر توسعه یافته است. امور بازی همیشه یک تجارت پرخطر بوده است و ما می دانیم که افزایش هزینه های توسعه خطر را افزایش می دهد. تیم های توسعه ما روشهای مختلفی را برای حفظ رویکرد سنتی خود در بازی بازی ، در میان افزایش مقیاس و مدت زمان توسعه ، اختراع می کنند.
وی افزود:
ما معتقدیم که انجام سرمایه گذاری های لازم برای توسعه مؤثرتر ضروری است. ما همچنین معتقدیم که بازی ها می توانند با دوره های توسعه کوتاه تری تولید شوند که همچنان احساس طراوت و نوآوری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.
