Ghost Story Studios ، به رهبری کن لوین ، تأکید کرد که جودا بدون تکیه بر خدمات زنده ، خرید در برنامه یا اتصال آنلاین دائمی ساخته شده است.

کن لوین ، خالق سری Bioshock ، در آخرین مصاحبه خود با کیت و Krysta Pedrerations گفت که طراحی بازی یهودا بدون نیاز به مدل های کسب درآمد گرا به سمت خدمات آنلاین انجام شده است.
به گفته لوین ، بازی هایی که به بازیکن تجربه کاملی بدون تکیه بر عناصر آنلاین یا خدمات زنده ارائه می دهند ، هنوز هم توسط بازیکنان مورد استقبال قرار می گیرند. وی به موفقیت دروازه بالدور 3 ، Kingdom Come: Deliverance 2 و Clear Dark: Expedition 33 اشاره کرد.
تیم Ghost Story Games آزادی کاملی برای ساخت یهودا داشت و به گفته لوین ، این آزادی به آنها اجازه می داد فقط روی کیفیت نهایی محصول تمرکز کنند و نه روش هایی برای کسب درآمد در معرض خطر.
یهودا اولین بازیکن لوین پس از بی نهایت بیوشوک است. اثری که تاکنون اعلام نشده است. به گفته وی ، این بازی ، برخلاف بسیاری از آثار امروز ، کاملاً از تجربیات گذشته الهام گرفته شده است و به سیستم های درآمدی که به سمت سرویس باشد بستگی نخواهد داشت.

