کارگردان Fallout: نیو وگاس می گوید که بازی ها باید از همه بازیکنان پشتیبانی کنند.

با ظهور ژانرهای جدید و گنجاندن بازی های ویدیویی ، این بازی به یک فعالیت رقابتی تبدیل شده است. بنابراین برخی از توسعه دهندگان آثار خود را برای یک گروه خاص طراحی می کنند و سایر بازیکنان را نادیده می گیرند. بازی های ویدیویی نیز در تنظیمات فاقد تنوع کافی هستند که می تواند بازیکنان خاصی را از تجربه کامل بازی محروم کند. کارگردان Fallout: New Vegas ابراز نارضایتی از عارضه بازی های RPG (RPG) می کند و تأکید می کند که ما به جای ساده کردن مکانیک به گزینه های دشوار متنوع تر نیاز داریم. توسعه دهندگان در واقع با ساخت بازی های خاص محدود هستند. در مقابل ، اگر بازی ها برای بازیکنان مختلف طراحی شوند و تجربه بازی را می توان با نیازهای هر شخص تطبیق داد ، مخاطبان بیشتری جذب می شوند.
در گفتگوی اخیر ، جاش سایر (مدیر Fallout: New Vegas) گفت:
من فکر می کنم ما می توانیم از بازیکنان مختلف پشتیبانی کنیم ، اما با همان رویکرد امکان پذیر نیست. من وقتی بازی را تجربه می کنم که در آن گزینه ای برای شخصی سازی وجود ندارد ، واقعاً آشفته هستم.
ساوییر می گوید بازی ها باید برای مخاطبان متنوعی انجام شود و از شرکت هایی که سطح مختلفی از بازی های دشوار را در بازی های خود ارائه می دهند ، تشکر می کنند. به گفته وی ، عدم وجود چنین گزینه هایی در بازی ها ناامید کننده است. وی همچنین گفت که افزودن درجات مختلف سختی کار پیچیده ای نیست و نیازی به استودیوها برای قربانی کردن مردم ، روایت و سایر عناصر بازی نیست. به عنوان مثال ، در میان عناوین سال 2 ، Kingdom Come: Deliverance 2 ، با وجود موفقیت قابل توجه ، نتوانست بازیکنان معمولی را استخدام کند. دروغ گفتن بازی P مشابه بود ، اما پس از انتشار ، توسعه دهنده سعی در جذب مخاطبان غیر از طرفداران سبک Souls داشت.