نسخه سوئیچ Cyberpunk 2077 از عملکرد DLS در حالت های دستی و حوض پشتیبانی می کند.

یکی از بزرگترین عناوینی که در کنسول Nintendo Switch 2 در روز کنسول تجربه خواهد شد ، Cyberpunk 2077 CD Projekt Red Studios است. تیم سرمایه گذاری دیجیتال اخیراً موفق به زندگی در کنسول سوئیچ 4 شد. CD Projekt Red Studio تأیید کرده است که این بازی از DLSS (فناوری برای بهبود یادگیری خودکار) استفاده می کند.
استودیوی CDS در بیانیه مطبوعاتی رسمی گفت:
ما از یک نسخه منحصر به فرد DLSS که برای تجهیزات Nintendo Switch 2 طراحی شده و توسط هسته های تنش NVIDIA پشتیبانی می شود ، استفاده می کنیم. بازی در سوئیچ 2 از DLS در چهار حالت بصری ممکن استفاده می کند ، چه در حالت دستی و چه در حالت ترکیبی ، اگرچه در حالت های مختلف عملکرد و کیفیت.
عملکرد DLSS به عنوان یک راه حل جادویی در آستانه معرفی سوئیچ معرفی شد. در دنیایی که توسعه دهندگان سعی می کنند تا حد امکان جلوه های بصری را بهبود بخشند ، بازی هایی با وضوح بومی و عملکرد پایدار اغلب امکان پذیر نیستند. در نتیجه ، درمان با وضوح پایین تر و استفاده از فناوری های ارتقاء تصویر (Upskyers) برای تولید تصویر نهایی به یک وسیله فعلی تبدیل شده است.

عملکرد DLSS نوعی Taascaling است. در این ویژگی ، یک تصویر با وضوح پایین با اطلاعات قبلی دریافت می شود تا یک تصویر نهایی با کیفیت بهتر ایجاد شود. از آنجا که کارت گرافیک کنسول سوئیچ 2 دارای هسته دستگاه است ، استفاده از DLS در این دستگاه از این مسئله خارج نبود. CD Projekt Red Studios همچنین تأیید کرد که نسخه سوئیچ 2 Cyberpunk 2077 هنگام اتصال به کنسول تلویزیون دارای حالت های گرافیکی مختلفی است.
- حالت با کیفیت به 1 تصویر در ثانیه
- حالت عملکرد با 2 تصویر در ثانیه
در حالت حوض ، خروجی 4p خواهد بود و از DRS و DLS استفاده می شود. در حالت دستی ، به دلیل محدودیت مواد دستگاه ، تفاوت هایی وجود دارد و بازی به شرح زیر است:
- حالت کیفیت همیشه 4p است و از DLSS برای رسیدن به 2 تصویر در ثانیه استفاده می شود.
- حالت عملکرد خروجی را به 4p کاهش می دهد و صفحه نمایش 1 هرتز برای رسیدن به 2 تصویر در ثانیه است.
علاوه بر این ، CD Projekt Red Studios در بیانیه مطبوعاتی گفت:
هنگام اتصال کنسول به تلویزیون ، در حالت کیفیت ، 1 فریم در ثانیه و 1 فریم در ثانیه هدف قرار می گیرند. در حوض ، DLSS قطعنامه هایی را از 4p به 4p دریافت می کند و تا 4p به دست می آید.
در حالت دستی که GPU پایین تر است ، DLSS در 4p تا 4p تا 4p یا 4p (بسته به کیفیت یا حالت عملکرد) اعمال می شود.
کمک های مالی دیجیتال به عملکرد درک شده کنسول به دلیل بار زیاد در CPU و GPU پس از تجربه Cyberpunk 2077 در طول رویداد Switch 2 در لندن اشاره کرد. با این حال ، لازم به ذکر است که کار روی این نسخه هنوز قبل از انتشار رسمی بازی تمام نشده است.