اما وقتی زمان می گذرد، همه چیز تغییر می کند. الان همه چیز فرق کرده است. مدتی برای فکر کردن داشتم و بله، میخواهم دوباره Scalebound را انجام دهم. این احساس من است.
در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد Scalebound وجود ندارد.
ما تلاش زیادی برای این بازی انجام دادیم و انتظار نمی رود که مایکروسافت بازی را به شکل فعلی منتشر کند، بنابراین می خواهیم کاری در مورد آن انجام دهیم (می خندد). فیل! بیا با هم انجامش بدیم!
او بعداً در مصاحبه دیگری گفت:
Scalebound بدون شک به یکی از بدنام ترین پروژه های تاریخ Xbox تبدیل شده است. این بازی که در سال 2014 برای ایکس باکس وان معرفی شد، توسط خالق Bayonetta، هیدکی کامیا، ساخته شد. اما پس از یک دوره طولانی توسعه، این عنوان در سال 2017 لغو شد. از آن زمان تاکنون به طور مداوم از مدیران پلاتینیوم و ایکس باکس در مورد این پروژه سوال شده است، اما زمانی که کامیا علاقه خود را برای همکاری مجدد با مایکروسافت و راه اندازی مجدد Scalebound ابراز علاقه کرد، حدس و گمان ها به اوج خود رسید. کامیا می گوید:
برای کسانی که فکر می کنند ممکن است هنوز امیدی وجود داشته باشد، باید بگویم که وجود ندارد.
این یک تجربه دشوار است زیرا من، برای پلاتین، [هیدکی] من برای کامیا و گروه سازنده احترام زیادی قائلم و حالم بد نیست. ما همچنان با آنها صحبت می کنیم و هیچ خصومتی بین تیم ها وجود ندارد. ما سعی کردیم کاری انجام دهیم، اما نتیجه نداد و متاسفم که به اندازه کافی در مورد جاه طلبی های خود واقع بین نبودیم.