اما وقتی زمان می گذرد، همه چیز تغییر می کند. الان همه چیز فرق کرده است. مدتی برای فکر کردن داشتم و بله، میخواهم دوباره Scalebound را انجام دهم. این احساس من است.

در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد Scalebound وجود ندارد.
ما تلاش زیادی برای این بازی انجام دادیم و انتظار نمی رود که مایکروسافت بازی را به شکل فعلی منتشر کند، بنابراین می خواهیم کاری در مورد آن انجام دهیم (می خندد). فیل! بیا با هم انجامش بدیم!
او بعداً در مصاحبه دیگری گفت:
Scalebound بدون شک به یکی از بدنام ترین پروژه های تاریخ Xbox تبدیل شده است. این بازی که در سال 2014 برای ایکس باکس وان معرفی شد، توسط خالق Bayonetta، هیدکی کامیا، ساخته شد. اما پس از یک دوره طولانی توسعه، این عنوان در سال 2017 لغو شد. از آن زمان تاکنون به طور مداوم از مدیران پلاتینیوم و ایکس باکس در مورد این پروژه سوال شده است، اما زمانی که کامیا علاقه خود را برای همکاری مجدد با مایکروسافت و راه اندازی مجدد Scalebound ابراز علاقه کرد، حدس و گمان ها به اوج خود رسید. کامیا می گوید:
برای کسانی که فکر می کنند ممکن است هنوز امیدی وجود داشته باشد، باید بگویم که وجود ندارد.
این یک تجربه دشوار است زیرا من، برای پلاتین، [هیدکی] من برای کامیا و گروه سازنده احترام زیادی قائلم و حالم بد نیست. ما همچنان با آنها صحبت می کنیم و هیچ خصومتی بین تیم ها وجود ندارد. ما سعی کردیم کاری انجام دهیم، اما نتیجه نداد و متاسفم که به اندازه کافی در مورد جاه طلبی های خود واقع بین نبودیم.
Xbox و Platinum توضیحات زیادی در مورد اتفاقی که برای Scalebound افتاد ارائه کرده اند، اما کامیا اخیراً مسئولیت لغو پروژه را بر عهده گرفته است. در ویدئویی از کانال یوتیوب Cutscenes که در نوامبر گذشته منتشر شد، کامیا بیتجربهای پلاتینیوم با Unreal Engine و ویژگیهای آنلاین آن را به عنوان دلایل اصلی لغو Scalebound ذکر کرد. یکی از دلایلی که کامیا امیدوار است این بازی را زنده کند این است که استودیو Platinum در ساخت بازی تجربه بیشتری دارد:
اسپنسر سالها پیش گفت که هیچ احساس سختی در برابر پلاتینیوم گیمز ندارد. وی پس از لغو این پروژه گفت:
نه، شوخی نیست. من در این مورد کاملا جدی هستم.
هیچ اتفاق عجیبی نیفتاده است، فقط مسئله زمان است. ما به عنوان یک شرکت بازی سازی به تدریج رشد کرده ایم و از نظر فناوری تجربه بیشتری کسب کرده ایم. زمانی که ما در حال ساختن Scalebound بودیم، کارهای زیادی وجود داشت که نمی توانستیم انجام دهیم، و برای من سخت بود که چنین شکست بخورم. وقتی پروژه شکست خورد، نیاز به استراحت داشتم و بعد از مدتی احساس کردم که باید دوباره تلاش کنم.
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اعتراف کرده است که در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد احیای بازی لغو شده Scalebound وجود ندارد.
کامیا ادامه داد:
پیش از این، وقتی از اسپنسر در مورد احتمال احیای Scalebound سوال شد، او پاسخ صریح تری داد. او در سال 2020 گفت:
اکنون از اسپنسر در مورد از سرگیری احتمالی بازی سوال شده است. اسپنسر با لبخند پاسخ داد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری