امروز صبح ، استودیوی فنلاند رمادی گزارش مالی آخرین سه ماهه خود را منتشر کرد و اعتراف کرد که FBC: Firebreak عملکرد خوبی نداشته است. ظاهراً یک میلیون بازیکن گمراه کننده بوده اند ، زیرا این بازی هم در بازی Xbox و هم در پلی استیشن برای مشترکین در دسترس است.

مدیرعامل Remedy ، Tro Virtala ، در یک جلسه مالی توضیح داد که بیشتر بازیکنان از این دو سیستم عامل آمده اند ، در حالی که بازی Steam “پایین تر از انتظارات” استودیو را ساخت:
تجربه اولیه بازی و ساختار ماموریت های آن منجر به انتشار اولیه بازیکنان و موجی از نظرات منفی شد. با گذشت زمان و انتشار به روزرسانی ها ، نظرات بازیکنان مثبت تر شده اند.
از نظر تجاری ، FBC: فروش اولیه Firebreak رضایت بخش نبوده است ، و تاکنون عملکرد تجاری این بازی عمدتاً توسط قراردادهای اشتراک Xbox و PlayStation پیشرفت کرده است.

مدیر اجرایی Remedy تأکید کرد که FBC: Firebreak از ابتدا به عنوان یک بازی زنده و تکامل طراحی شده است. استودیو اکنون معتقد است که این بازی یک پایه محکم برای بازی دارد و به روزرسانی اصلی بعدی برای پایان ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است.
رمادی همچنین اعلام کرد که فروش کل کنترل اکنون از پنج میلیون نسخه فراتر رفته است. در ماه فوریه ، این شرکت کنترل کامل حقوق آزادی ، توزیع و بازاریابی بازی را به دست آورد ، به طوری که درآمد فروش مستقیماً به استودیوی فنلاند برسد. به گفته Virtala ، آلن ویک 2 همچنان به فروش “پایدار” خود ادامه می دهد. وی سپس پروژه های استودیویی آینده را راه اندازی کرد.
Control 2 ، که با بودجه کمتری نسبت به Alan Wake 2 توسعه یافته است ، در مرحله بعدی خود قرار دارد که روی گیم پلی ، محیط و مأموریت ها تمرکز خواهد کرد. Remick Max Payne 1 & 2 نیز پیشرفت ثابت داشته و کار بعدی استودیو خواهد بود.