Amnesia: The Bunker به زودی عرضه می شود و یکی از توسعه دهندگان آن اطلاعات بیشتری در مورد بازی به اشتراک گذاشته است.
سری Amnesia از زمانی که Amnesia: The Dark Descent صنعت بازی را طوفانی کرد، تبدیل به یک ستون اصلی در ژانر ترسناک شده است و استودیوی Frictional با محصولاتی مانند Amnesia: Rebirth باعث درخشش این فرمول شده است. با این حال، به نظر می رسد که نسخه جدید این عنوان چیزهای جدیدی را امتحان کند.
Amnesia: The Bunker یک ماه دیگر منتشر می شود. این بازی از گنجاندن سلاح های درون بازی گرفته تا یک ساختار جدید جهان نیمه باز، فرمول قدیمی سری را به طور قابل توجهی تغییر می دهد. اما ساختار بازی دقیقا چیست؟ اخیرا فردریک اولسون، کارگردان Amnesia: The Bunker فرصت مصاحبه ای را پیدا کرده و جزئیات بیشتری از بازی ارائه کرده است.
به گفته اولسون، مکانی که بازی در آن انجام خواهد شد، یک نقشه مبتنی بر هاب خواهد بود. با استفاده از این هاب به عنوان یک محیط امن، بازیکنان می توانند بازی خود را ذخیره کنند، حرکت های بعدی خود را برنامه ریزی کنند و مهمتر از همه، مطمئن شوند که چراغ های ژنراتور در سرتاسر پناهگاه با سوخت تمام نمی شوند. تهدید مرموزی که دائماً شما را تهدید می کند، دوست دارد این کار را در تاریکی انجام دهد، و تاریکی، مانند همه بازی های Amnesia، بدترین دشمن شماست.
اولسون به GamingBolt گفت:
این بازی یک تجربه مبتنی بر هاب است. در مرکز حرم، شما گاوصندوق خود را دارید. این جایی است که می توانید پیشرفت بازی خود را ذخیره کنید، حرکت بعدی خود را برنامه ریزی کنید، منابع را ذخیره کنید و ژنراتور خود را روشن کنید. پناهگاه بزرگ است، از همان ابتدا قابل دسترسی است، و بازیکن محدودیتهای کمی دارد که کجا برود و چه کاری انجام دهد.
و دقیقا بازیکنان چگونه پیشرفت می کنند؟ اولسون توضیح می دهد که در حالی که وظایف خاصی در طول سفر شما اجباری است، بازی رویکردی بازیکن محور دارد که تا حدودی از ساختار خطی بازی های قبلی Amnesia منحرف می شود. او گفت:
اگر وظایف خاصی برای تکمیل بازی اجباری باشد، این بر عهده بازیکن است که آنها را شناسایی و اولویت بندی کند و سپس آنها را تکمیل کند. این کاوش باید در برابر تهدید پویایی که بازیکن را تهدید می کند متعادل شود. به این ترتیب، گیم پلی بازی به شدت بازیکن محور است و به طور قابل توجهی با بازی های قبلی که بر پیشرفت خطی تمرکز داشتند، متفاوت است.