اگرچه تریلر بازی Senua's Saga: Hellblade 2 در اواخر سال 2019 در جریان رویداد The Game Awards منتشر شد، اما توسعه بازی از سال 2020 آغاز شد.

در مصاحبه ای با پادکست Kinda Funny Games، کارگردان Ninja Theory، Dom Matthews فاش کرد که زمانی که Senua's Saga: Hellblade 2 برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد، استودیو چیزی بیش از یک نوار برای بازی نداشت.
وقتی از رئیس Ninja Theory پرسیده شد که روند توسعه چگونه پیش رفت، گفت که استودیو توسعه کامل Hellblade 2 را پس از انتشار Bleeding Edge در اوایل سال 2020 آغاز کرده است.
وی در این زمینه گفت:
7 سال از انتشار Hellblade 1 می گذرد، اما زمان کمتری برای ساخت نسخه دوم کار کردیم. زمانی که Hellblade 2 را در سال 2019 معرفی کردیم، تنها یک تریلر وجود داشت و این تنها چیزی بود که از بازی داشتیم و هیچ چیز دیگری فراتر از آن ساخته نشد. ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم و از ایده خلاقانه ای که به ذهنمان خطور کردیم هیجان زده شدیم.
چیزی که من هر روز صبح از خواب بیدار میشوم این است که چگونه میتوانیم یک بازی خوب بسازیم و چگونه میتوانم به افراد بزرگ اینجا کمک کنم تا بازیشان را تا حد امکان به افراد بیشتری ارائه کنند.
آقای متیوز سپس در مورد جنبه های مختلف Senua's Saga: Hellblade 2، از جمله پشتیبانی از ویژگی های نسخه PC و بهبودهای صوتی نسبت به نسخه اول بازی صحبت کرد.
Senua's Saga: Hellblade 2 در تاریخ 21 می 2024 (1 ژوئن 1403) برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد و در اولین روز انتشار در سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.