در حالی که Electronic Arts هنوز به طور رسمی از بازی جدید Battlefield رونمایی نکرده است ، جزئیات بخش تاریخ آن با یک داستان واحد در فضای مجازی فاش شده است.

این اطلاعات از طریق آخرین مشتری آزمایشگاه های Battlefield Datamine به دست آمده است ، به این معنی که غیررسمی است و حتی اگر درست باشد ، می تواند تغییرات زیادی در بازی سال آینده باشد.
این اطلاعات که در گروه تلگرام BF1 نشان داده شده است ، اطلاعات مربوط به بخش تاریخ بازی را منتشر کرده است. هیچ اطلاعات بسیار دقیقی در دست نیست ، اما هنوز جزئیات در مورد چیزی که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است وجود دارد. اگرچه جزئیات فاش شده اطلاعاتی را در مورد جو بازی و کشورهای درگیر در اختیار ما قرار می دهد ، اما ما به علاقه مندان هشدار می دهیم. مطالعه این خبر می تواند از داستان Battlefield 6 غارت کند. در زیر ، می توانید جزئیات نشت را مشاهده کنید:
- نیروهای Pax Armaata به جبل الطارق حمله کردند. هدف شما: بازگشت برخی از نقاط استراتژیک نیروهای دشمن.
- توپخانه سیستم های دفاعی PAX را تضعیف کرده است.
- تیم شما ، Dagger 1-3 ، برای حمایت از ناتو و نیروهای انگلیس از جمله یک واحد انگلیسی به نام Launch ارسال می شود.
- شما از جناح ساحلی در کنار وحدت عناصر براوو برای ایجاد یک نیروی شبه نظامی فرود می آیید.
- معادن شناور را نابود کنید تا اطمینان حاصل شود که همه اتومبیل های تهاجمی متفقین می توانند با خیال راحت به ساحل جبل الطارق برسند.
- دسترسی به تونل های تاریخی باقیمانده در زمان دفتر مرکزی بزرگ جبل التاریق در خیابان.
- سیستم های ضد آریکرافت خنثی (AA) با غیرفعال کردن پیوندهای داده به گونه ای که پشتیبانی هوایی ناتو بتواند به کار خود ادامه دهد.
ارتباط با جبل الطارق به عنوان بخشی از مفهوم رسمی میدان نبرد جدید رونمایی شده توسط EA قبلاً تأیید شده بود.
با توجه به بخش روایت Battlefield 6 ، اینجاست که همه چیز کمی پیچیده است. در ابتدا ، تیم توسعه دهنده توسط استودیوی جدید EA ، Ridgeline Games هدایت شد که به رهبری یکی از سازندگان Halo ، Marcus Leto هدایت می شد. نکته جالب این است که در ابتدای سال ، لیتو از EA جدا شد و استودیوی Ridgeline Games بدون حتی یک محصول واحد بسته شد.
تا به امروز ، استودیوهایی که روی بازی جدید Battlefield کار می کنند شامل سوئد تاس ، اثر تمرینی ، معیار و انگیزه است. استودیوی Motive ، خالق نسخه Dead Space Remik ، مسئول ساخت بخش داستانها در نظر گرفته می شود ، اگرچه سایر استودیوها نیز در این زمینه کار می کنند.