در گفتگو با PCGamer با هوگو مارتین ، Doom: The Dark Ages و تهیه کننده وی Marteer ، سؤالاتی درباره این بازی پرسیده شد.

این مینی بوس بدنام در Doom Eternal جامعه بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد: کسانی که عاشق چالش سطح بالا و سایر افرادی بودند که آن را به عنوان درجه ای از دشواری های ناخوشایند محکوم کردند. مارتین و مارتین امیدوارند که با یک دشمن مشابه در Dark AGS یک چالش به همان اندازه به یاد ماندنی ارائه دهند تا بازیکنان را غافلگیر نکنند. مارتین این حرف را زد.
Agadon Hunter Marauder جدید است.
وی در پاسخ به این سؤال که در مورد شخصیت بزرگی که در گروههای فیلم های تاریک دیدیم ، نام این دشمن جدید را شناسایی کرد. این یک دیو بزرگ قوی با خز ، سپر و شمشیر شبیه به Maul Dark است که دارای اثر به یاد ماندنی است. شباهت های زیادی بین این دشمن و شیطان Capra de Dark Souls 1. وجود دارد. در واقع ، آگادون هانتر شبیه یکی از این باس های فراملی است که به طور مستقیم با تاریخ مرتبط نیست اما همیشه می تواند بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد. مارتین توضیح داد
این بنا بر روی Marauder ساخته نشده است و “Maraud Great” نیست. ما در مورد دوران تاریک صحبت می کنیم ، بنابراین بسیار متفاوت خواهد بود. این شبیه به آنچه بسیاری از باس شما را به روش های مختلف به چالش می کشد. همه چیز در مورد فشار است: Parry ، Dodges و حرکت بین راه اندازی حملات.
ما هر کاری را که تاکنون در بازی انجام داده اید در نظر می گیریم.
آگادون هانتر خصومت سرنوشت جدید چیست؟

مارتین شکارچی آگادون را به عنوان دشمن توصیف کرد که حملات را ترک کرده و باید با سپر جدید Slayer رژه می رود. در مصاحبه ای با PC Gamer Media ، مارتین ابراز عشق و تحسین خود را برای Sekiro: Shadows Die Die Die ، و سیستم Parry در Dark Age بسیار شبیه به این بازی بود ، در حالی که مارتین حرکات هانتر را توصیف می کند ، آن را به یاد طرفداران باس های مرحوم Sekiro مانند زندگی طولانی یا سایه های جامد می اندازد.
به نظر می رسد تفاوت اساسی بین شکارچی و مارودر وجود دارد ، و آنچه از شما خواسته می شود برای شکست هر یک از آنها بسیار متفاوت باشد. مارتین معتقد است که بازیکنان “با یک چالش خوب مشکلی ندارند” و بحث و جدال جزئی بیشتر به دلیل نحوه ارائه آن به بازیکنان بود. نه فقط دشواری مکانیسم های آن.
مارتین در ادامه گفت.
من تماشا می کنم که بسیاری از مردم بازی می کنند و فکر می کنم افرادی که نمی دانند چه کاری باید انجام دهند ناامید شدند. افرادی که کشف کردند مشکلات کمی داشتند. آنها از این چالش قدردانی کردند.
وقتی به Marauder فکر می کنم ، قلب آنچه را که می خواستید انجام دهید به یاد می آورم. کشیدن آن و تضعیف آن در زمان های خاص. شما قبل از این زمان این کار را نکردید. بنابراین وقتی آگادون هانتر ظاهر می شود ، شما هر کاری را که می خواهید در طول بازی انجام دهید انجام دادید.