بعضی اوقات با یکی از بازی هایی که هرگز نشنیده اید ملاقات می کنید و ناگهان به بزرگترین بازی روی زمین تبدیل می شوید. بازماندگان خون آشام بخشی از آن هستند.

اگرچه ما از آن زمان تاکنون بازی هایی مانند Balatro و Lethal Company داشته ایم ، اما عناوین به طور ناگهانی به موفقیت تبدیل شده اند ، بازی ای که ژانر کاملاً جدیدی را به همراه داشت. همانطور که فاش شد ، راز موفقیت او این بود که خالق وی بدون توجه به موفقیت ، بازی را انجام داده بود.
لوکا گالانته در مصاحبه ای با مجله Edge گفت:
من قبل از ایده موفقیت وقت زیادی داشتم. Vampire Survivors اولین بازی ای است که من فقط برای سرگرمی درست کردم. این می تواند کلید موفقیت آن باشد.

این درسی است که توسعه دهنده فقط نمی فهمد. گالانت ادامه داد
هر کاری که بعداً انجام دهم ، و به همان اندازه که در بازماندگان خون آشام کار می کنم ، برای سرگرمی خواهد بود. اگر از این ایده دور شوم و به فکر رقبا فکر کنم ، باید از خودم مراقبت کنم ، یا بازار را بررسی کنم و کارهایی را به طور خاص برای آنها انجام دهم ، هیچ کاری برای انجام وجود نخواهد داشت. این روش کار نخواهد کرد.
او سخنان خود را پایان داد:
من نمی خواهم سعی کنم سعی کنم موفقیت را حفظ کنم. موفقیت من اتفاق افتاده است فوق العاده است ؛ زیباست من از بازیکنان بسیار سپاسگزارم. اما باز هم ، باید تأکید کنم که نباید هدف شما باشد. در غیر این صورت ، ما کاملاً متفاوت برای گفتن صادقانه وارد جهان می شویم ، من علاقه ای ندارم.
