رئیس استودیو Ryu Ga Gotoku معتقد است که توسعه دهندگان باید از محتوا و دارایی های بازی های قبلی به جای راه اندازی مجدد دنباله های بازی های ویدیویی استفاده مجدد کنند.
توسعه بازی های ویدیویی به خصوص در نسل نهم زمان زیادی می برد، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان جاه طلب هستند و می خواهند انتظارات طرفداران را برآورده کنند.
بازی هایی مانند GTA آنقدر بزرگ هستند که طرفداران باید سال ها منتظر بازی بعدی این فرنچایز باشند. Rockstar GTA 5 را در سال 2013 منتشر کرد و بیش از یک دهه از انتشار آن می گذرد. این می تواند به دلیل تمرکز توسعه دهندگان بر راه اندازی مجدد کامل دنباله ها باشد.
توسعهدهنده سری Yakuza ادعا کرد که ساخت این بازیها بیش از حد طول کشیده است، زیرا بهجای یک دنباله، یک راهاندازی مجدد کامل بود.
ماسایوشی یوکویاما، مدیر Ryu Ga Gotoku، در مصاحبه ای با واشنگتن پست گفت که بیشتر بازی های ویدیویی واقعاً ارتقاء یافته از نسخه های قبلی خود نیستند و بیشتر شبیه راه اندازی مجدد کامل هستند.
او از سری GTA و Assassin's Creed به عنوان نمونههایی نام برد که نشان میدهد چگونه شرکتهای بزرگ بخش بزرگی از یک بازی را تغییر میدهند.
یوکویاما معتقد است که استفاده مجدد از دارایی های بازی های قبلی به انتشار سریعتر دنباله ها کمک می کند. سازنده ادعا می کند که Ryu Ga Gotoku تنها استودیویی است که این رویکرد را در صنعت بازی های ویدیویی دنبال می کند.
برخلاف دیگر استودیوها که بودجه توسعه خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند، استودیو Ryu Ga Gotoku بر روی انتشار عناوین زیادی برای پوشش یک داستان متمرکز است که ایده جالبی به نظر می رسد. این استودیو اخیرا Like a Dragon: Pirate Yakuza را در هاوایی رونمایی کرد.