استودیوهای تولید کننده PlayerUnknown ، که بازیکنان به عنوان PUBG بهتر شناخته می شوند ، در پروژه جدید خود مسیر متفاوتی را طی کرده اند. Prologue: Go Wayback عنوان جهانی به سبک بقا حرفه ای باز خواهد بود که به گفته سازنده ، محیطی بی رحمانه برای کشف بازیکنان به ارمغان می آورد. اکنون در آخرین مصاحبه خود ، مدیر PGWB منابع الهام خود را فاش کرد.

در Prologue: Go Wayback ، نیازهای طبیعی بدن خود را نادیده بگیرید ، از جمله گرسنگی ، باعث مرگ زودرس شما خواهد شد ، تا آنجا که توسعه دهنده گفت: “ما از کلمه سرگرم کننده برای توصیف این عنوان استفاده نمی کنیم.”
اگرچه این شبیه سازی بقا می تواند ذهن شما را به سمت کارهایی مانند Minecraft ، Rust یا Forest سوق دهد ، اما تولید کننده می گوید که منبع اصلی الهام بخش برای توسعه این عنوان بازی هایی مانند Dayz ، Project Zomboid و حتی Left 4 Dead است که توجیه ظلم است.
در مصاحبه خود با GamesRadar ، مدیر PGWB ، اسکات دیویدسون ، اطلاعات مربوط به روند توسعه این عنوان:
در ابتدا ، ما چندین بازی مختلف را انتخاب کردیم ، سپس آنها را بازی کردیم. ما ابتدا Dayz داشتیم ، سپس در مورد چیزهایی که دوست داشتیم گیم پلی Dayz صحبت کردیم. سپس مدتی Minecraft را بازی کردیم ، سپس پروژه تجربه Zomboid را تجربه کردیم. ما سعی کردیم بیشتر بازی های آنلاین را کشف کنیم زیرا می خواستیم کل تیم توسعه در محیط بازی باشد و با گیم پلی دیگر صحبت کنیم.
کارگردان اضافه کرد:
وقتی می خواهم به سوال “پیش نویس” پاسخ دهم ، سعی می کنم به طور کلی به این پرونده نگاه کنم. در حقیقت ، این عنوان این است که شما برای بقا از یک کابین به دیگری می روید که مرا به یاد چپ چپ می اندازد. در این عنوان ، شما باید از یک خانه امن به خانه امن دیگری بروید و اتفاقات زیادی برای شما رخ داده است.
Prologue: Go Wayback به زودی مرحله دسترسی اولیه را برای کاربران PC وارد می کند ، اما تاریخ خاصی برای این عنوان اعلام نشده است.