Lords of the Fallen 2، دنباله بازی اول که مدت ها مورد انتظار بود، در سال 2026 منتشر خواهد شد. Studio Hexworks قصد دارد مخاطبان بیشتری را به سمت جلوه های بصری بازی دوم جذب کند.
طبق آخرین گزارشهای CI Games، ناشر بازی، Lords of the Fallen 2 با Unreal Engine 5 ساخته میشود. علاوه بر این، رونمایی و کمپین تبلیغاتی اصلی بازی برای سال 2025 برنامهریزی شده است. منعکس کننده اهداف داخلی فعلی استودیو است و ممکن است برنامه ها با پیشرفت روند توسعه تغییر کنند.
یکی از مهم ترین اهداف ذکر شده در گزارش مربوط به گزینه های دسترسی به بازی ها به منظور جذب مخاطب بیشتر است. Hexworks قصد دارد با معرفی حالت های مختلف بازی و اجرای بهبودهای گیم پلی به این مهم دست یابد. یکی از این ویژگیها، حالت کامل و بهینه «همپیشرفت» در قسمت تعاونی در کنار قسمت داستان خواهد بود.
یکی دیگر از جزئیات مهم فاش شده مربوط به قرارداد انحصاری با Epic Games است. بازی Lords of the Fallen 2 تنها از طریق فروشگاه Epic در دسترس کاربران رایانه های شخصی خواهد بود.
با در نظر گرفتن همه چیز، ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که Lords of the Fallen 2 از نظر فروش موفق تر از بازی اول باشد.
علاوه بر Lords of the Fallen 2، ناشر بازی دو پروژه مهم دیگر را معرفی کرد: Project SGW، قسمت جدیدی از سری Sniper Ghost Warrior که با Unreal Engine 5 توسعه یافته است، و Project H، یک بازی نقش آفرینی فانتزی هیجان انگیز. معرفی کرد
CI Games همچنین سه مسیر ثانویه را برای این شرکت مشخص کرد:
- United Label: لیبل “مستقل” قصد دارد بین دو تا سه بازی در سال منتشر کند. آنها اخیرا Beyond Galaxyland را راه اندازی کردند و در حال آماده شدن برای بازی موردانتظار Tails of Iron 2 هستند که برای انتشار در فوریه 2025 برنامه ریزی شده است. علاوه بر این، لیبل قراردادی را برای Tails of Iron 3 تایید کرده است.
- Project Scorpio: یک فرنچایز جدید تیراندازی تاکتیکی متمرکز بر PvE که با Unreal Engine 5 ساخته شده است.
- Project Survive: یک فرنچایز جدید بقا که در Unreal Engine 5 توسعه یافته است
به نظر می رسد که CI Games روی فرنچایزهای جدید و متنوع سرمایه گذاری کرده است و در عین حال مجموعه را گسترش داده و آینده ای هیجان انگیز را برای طرفداران خود رقم زده است.