تصاویر توسعه جنگ ستارگان: Kotor Remake نشان می دهد که نسخه اولیه بازی شامل طراحی سلاح ها و حتی نمونه اولیه قسمت سوم است.

Star Wars: Kotor در سال ششم معرفی شد و در آن زمان اعلام شد که استودیوی Aspyr در حال کار بر روی ساخت و ساز خود است. با این حال ، روند توسعه بازی خوب نبود و در استودیوی تعاملی Saber ساخته شد و به نظر نمی رسد به زودی منتشر شود.
با این حال ، اخیراً اطلاعات بیشتری در مورد توسعه نسخه اصلی نسخه اصلی ارائه شده است. این بار ، تصاویر تجهیزات صحنه ، سلاح و حتی تصویری از نمونه اولیه بازیگوش بسیار اساسی منتشر شد.
تصاویر اخیر به اشتراک گذاشته شده توسط یک هنرمند سابق Aspyr عمدتاً سلاح ها و تجهیزات صحنه ای را نشان می دهد که برای نسخه اجاره جنگ ستارگان ساخته شده است: Kotor Remake.
به گفته این هنرمند ، برخی از این مقاله ها با مرحله اولیه بازی مرتبط بودند. همچنین خاطرنشان شد که سلاح ها با یک سیستم مدولار برای نوسازی سلاح ها طراحی شده اند. سیستمی که به بازیکنان اجازه می دهد با تعویض قطعات ، سلاح های خود را ارتقا دهند. نمونه بارز این سیستم مدولار برای تصویری از یک تپانچه Bousier قابل مشاهده است.









از این گذشته ، قابل توجه ترین تصویر گالری نمونه اولیه با دید شخص سوم است. در این تصویر ، شخصیت بازیکن در یک تجربه بدون آزمایش مشاهده می شود که شامل Vibroblade (یکی از سلاح های موجود در نسخه اصلی) است. دو تصویر دیگر جنبه بیشتری نسبت به همان سلاح ارائه می دهند. در بالای تصویر ، چندین دکمه قابل مشاهده از منوی DIBOG وجود دارد که برای آزمایش انیمیشن ها و اشیاء مختلف مانند تپانچه و جعبه های نور استفاده می شود.
جزئیات جالب دیگری نیز در یکی از گوشه های صفحه وجود دارد. جایی که گزینه آزمایش عملکرد همراهان قابل مشاهده است. این با حضور دو آیکون مرتبط با Mission Vao ، یکی از شخصیت های تلفن همراه که برای طرفداران نسخه اصلی Kotor آشنا است ، تعیین می شود.
اگرچه تاریخ دقیق ساخت این موارد قابل تعیین نیست ، اما به نظر می رسد این محتوا نزدیک به لغو پروژه است. این هنرمند تا سال 4 با استودیوی Aspyr همکاری کرده است. امسال ، گزارشی اعلام کرد که توسعه بازی قطع شده است ، سپس صابر تعاملی این پروژه را از سر گرفت. به همین دلیل می توان حدس زد که این دارایی ها یکی از آخرین آثار انجام شده در این زمینه است.
اگرچه این تصاویر اطلاعات زیادی را ارائه نمی دهند ، اما آنها نمای روشنی از سطح جزئیات و جاه طلبی هایی که Aspyr قصد اجرای این بازسازی را دارد ، ارائه می دهند. اکنون ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم که رویکرد تعاملی صابر برای ادامه پروژه انجام می دهد و امیدواریم که این بازی در نهایت منتشر شود.







