یک شرکت ساختمانی به نام Boofing Cartel با یک استراتژی بازاریابی خلاقانه و غیرمعمول توجه زیادی را به خود جلب کرد.

اگرچه سریال Grand Grand سرقت به دلیل محتوای خشونت آمیز مورد انتقاد قرار می گیرد ، اما کارتل سقف توانست از محبوبیت این سریال برای اعلام کار خود با خلاقیت استفاده کند. این شرکت با تقلید با دقت سبک هنری ویژه و شناخته شده این بازی ها ، تبلیغات خود را بر روی کامیون های خود به تصویر می کشد. این تصاویر کار ساخت و ساز و تعمیر را روی سقف به شکل صحنه های چشمگیر و جذاب نشان می دهد ، مشابه آنچه در پوشش GTA مشاهده می شود.

البته اگر بخواهیم صحیح باشیم ، بازیکنان ترجیح می دهند چنین تبلیغات خلاقانه ای را با پیام های تجاری غیر ضروری و صفحه نمایش در مقیاس شهر ببینند. علاوه بر این ، استفاده از چنین شیوه هایی برای تبلیغات می تواند راهی آسان تر برای حکاکی خاطره ای از تجارت شما در ذهن مردم باشد. با این وجود مشخص نیست که اگر استفاده تجاری از قالب پوشش سری GTA منجر به شکایات Rockstar از این شرکت شود.