استودیوی MachineGames فاش کرد که بازی اکشن ماجراجویی Indiana Jones and the Great Circle بیشتر بر روی مخفی کاری و حل معماهای مختلف تمرکز دارد تا اکشن و gunplay.
MachineGames بیشتر به خاطر خلق عناوین شوتر اول شخص داستان محور شناخته شده است. با توجه به سابقه این استودیو، برخی انتظار داشتند که بازی جدید ایندیانا جونز از نظر اکشن و تیراندازی سنگین باشد. با این حال، مشخص است که سازندگان در این اثر، مخفی کاری و حل معما را در اولویت قرار داده اند.
سری بازی های ایندیانا جونز به طور سنتی بر حل پازل ها و از بین بردن دشمنان با هوش خود تمرکز می کند. بنابراین MachineGames امیدوار است که یک بازبینی دقیق از این شخصیت ایجاد کند.
این تصمیم عمدتا به این دلیل گرفته شد که توسعه دهنده می خواهد مخاطبان بیشتری را جذب کند. بنابراین او امیدوار است که یک تجربه منحصر به فرد ارائه دهد. جرک گوستافسون، کارگردان Indiana Jones و Great Circle، طی مصاحبه ای با پادکست رسمی ایکس باکس، گفت که MachineGames قصد دارد یک بازی ماجراجویی مناسب برای مخاطبان بیشتری بسازد.
وی در این باره گفت:
ما در اینجا یک بازی ماجراجویی واقعی ایجاد می کنیم، و همچنین چیزی است که کمی بیشتر مخاطبان بیشتری را هدف قرار می دهد، که برای ما جدید است.
بازی های قبلی این استودیو از جمله سری Wolfenstein بر اساس گیم پلی تیراندازی ساخته شده اند. اما تیم توسعه نمی خواهد تجربه دیگری مانند این ایجاد کند. آنها می خواهند این بار کاری متفاوت و کاملا جدید انجام دهند. سازنده همچنین فاش کرد که می خواستند به شخصیت ایندیانا جونز وفادار بمانند.
بنابراین منطقی بود که MachineGames به سمت یک رویکرد مخفیانه و مبتنی بر پازل برود. این استودیو در حین کار روی گیم پلی روی چیزهای زیادی تمرکز کرد. شانس، توانایی ها و سایر ویژگی های شخصیت اصلی نیز برای داستان بسیار مهم است. سازندگان اشاره می کنند که ایندیانا جونز اشتباه می کند زیرا او یک ابرقهرمان نیست. به این ترتیب، انسانیت او نقش مهمی در تجربه کلی خواهد داشت.
Indiana Jones and the Great Circle امسال برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.