علاقه به سرویس اشتراک محبوب Xbox، Game Pass، نسبت به ژانویه 2022 افزایش یافته است. با Gymfa همراه باشید.

مایکروسافت کمتر از دو هفته است که مالک Activision Blizzard است و مطالعه اخیر CivicScience نشان میدهد که این خرید در حال حاضر نشانههای مثبتی را برای Game Pass نشان میدهد. علاقه به خرید و استفاده از این سرویس افزایش یافته و در عین حال شک و شبهه در آن کمتر است.
این نتایج بر اساس دو نظرسنجی انجام شده در آمریکا و در میان جمعیت هدف بزرگسالان است. در این نظرسنجی ها، از مردم پرسیده شد: “اکنون که عناوین Activision Blizzard به زودی به GamePass می آیند، چقدر احتمال دارد که در سرویس اشتراک Xbox مشترک شوید؟” سارا شریبر، تحلیلگر CivicScience می نویسد:
در حال حاضر، 8 درصد از پاسخ دهندگان به احتمال زیاد برای Game Pass ثبت نام می کنند، و 9 درصد در حال حاضر اشتراک این سرویس را خریداری می کنند. بنابراین، در مجموع 17 درصد از پاسخ دهندگان، مشترکین جدید و بالقوه GamePass در نظر گرفته می شوند (مشترکین قبلی را در نظر نمی گیرند). این افزایش نسبت به 5٪ “بسیار محتمل” و 7٪ “تا حدودی احتمال” برای ثبت نام در ژانویه 2022 (D1401) است.
تعداد افرادی که مشتری Game Pass نمی شوند از 88٪ در سال 2022 به 83٪ در سال 2023 افزایش یافته است. این مطالعه همچنین نشان می دهد که قبل از معامله مورد بحث، بسیاری از افراد اغلب بازی های Activision Blizzard را بدون اشتراک انجام می دادند که به طور بالقوه خبر خوبی است. برای خدمات اشتراک
نظرت راجع به آن چیست؟