پس از اینکه برخی از بازیکنان در Horizon Forbidden West: Burning Shores ابرها را ستایش کردند، طرفداران Red Dead Redemption 2 از بازی مورد علاقه خود دفاع کردند.
این بحث زمانی شروع شد که SynthPotato در توییتر نظر خود را در مورد ابرها در Guerrilla Games اعلام کرد و گفت که این بازی اولین باری نیست که بازیکنان با ابرهای سه بعدی روبرو می شوند.
بسته Burning Shores به شما امکان می دهد در میان ابرهای سه بعدی پرواز کنید. بسیار خلاق! چنین ابرهایی با پلی استیشن 4 ممکن نبود!! اما Rockstar Games حدود 5 سال پیش این کار را به راحتی در RDR2 انجام داد.
SynthPotato
او سپس تصاویر چشم نوازی از ابرها را از Red Dead Redemption 2 منتشر می کند که در زیر قابل مشاهده است:
شگفت انگیزترین چیز در مورد ابرهای RDR2 این است که آنها همیشه به صورت سه بعدی ارائه می شوند. با این حال، تنها یکی از ماموریت های بازی شامل پرواز است و غیر از آن، بدون استفاده از مواد نمی توانید ابرها را از نزدیک ببینید. به نظر من، Rockstar برای استفاده از آنها در GTA 6، زحمت ساخت اینها را کشید.
SynthPotato
ابرهایی که در تصاویر بالا می بینید بدون شک زرق و برق دار هستند و با توجه به اینکه چنین چیزی در کنسول های نسل قبل امکان پذیر بود، جای تحسین بیشتری دارد. همانطور که می دانید، اگرچه Horizon Forbidden West نیز برای پلی استیشن 4 منتشر شد، اما Gorilla Games تصمیم گرفت بسته الحاقی خود را فقط برای پلی استیشن 5 توسعه دهد تا با استفاده از فناوری های کنسول جزئیات بیشتری را ارائه دهد.
همچنین، برخلاف Rockstar، گوریلا گیمز پرواز ابری را محدود نکرد و بخشهای زیادی از داستان Aloy را به آسمان برد. بنابراین تلاش این استودیو برای ارائه بهترین کیفیت ممکن در فضای ابری موجه است. به هر حال، فناوری استفاده شده برای ایجاد ابرهای Horizon Forbidden West به نظر پیشرفتهتر است، اما شاید جالبتر این واقعیت باشد که این فناوری در مدت 5 سال ارتقا یافته است.