نه تنها یک کاربر با مهندسی معکوس این ویژگی را در اوایل ژانویه امسال گزارش کرد، بلکه گروه کوچکی از کاربران هم اکنون می توانند از آن استفاده کنند. در ویدئوی منتشر شده از این قابلیت مشاهده میشود که این ابزار نه تنها امکان انتخاب و قرار دادن کلیپها در فریمهای آماده را فراهم میکند، بلکه به کاربر اجازه میدهد تا موسیقی مورد نظر را به ترکیب موجود اضافه کند.
اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Templates است که به سازندگان محتوا اجازه میدهد با استفاده از فرمتهای ویدیویی دیگر در این پلتفرم آهنگ ایجاد کنند.
انتشار این قابلیت می تواند پاسخگوی نیاز کاربران به استفاده از قالب های آماده وب سایت هایی مانند Canva باشد. از سوی دیگر، با عرضه این قابلیت، احتمالاً کاربران کمتری به آموزش آنلاین در این زمینه نیاز خواهند داشت.
پاسخ به این سوال آسان نیست و باید منتظر ماند و دید در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید از لینک تکفارس مطالعه کنید.
منبع: The Edge
اخبار نرم افزار کامپیوتر ICTNN
بنابراین، در آینده، محتوایی که از پایگاه شخصی خود تولید می کنید، اولویت بیشتری برای نمایش اینستاگرام به دیگران خواهد بود تا محتوایی که بازنشر می کنید. از سوی دیگر، سوال این است که آیا محتوایی که خودتان با پشتکار در پلتفرمهای دیگر تولید کردهاید و اکنون بازنشر میدهید، با همین شرایط مواجه میشوند؟
متا، شرکت مادر اینستاگرام، در بیانیه ای جدید تایید کرده است که این ویژگی برای گروه بسیار کمی از کاربران در دسترس است. این ویژگی جدید به طور خاص برای جلب توجه کاربران به استفاده از ریل در ازای اشتراک پست چک طراحی شده است. چندی پیش اینستاگرام اعلام کرد که از این پس اولویت بیشتری برای نمایش پست های اصلی خواهد داشت.
آدام موسری، مدیر اینستاگرام، اخیراً این موضوع را از طریق توییتر تأیید کرده است. او در ویدئویی به سه ویژگی جدید اینستاگرام اشاره میکند: برچسبهای محصول، تگهای بهبود یافته برای کاربران و اولویت دادن بیشتر به ریلهای اصلی.
ظاهرا مدل های اینستاگرام شباهت زیادی به مدل های تیک تاک دارند. اپلیکیشن تیک تاک به کاربران این امکان را می دهد که محتوای خود را در توالی های از پیش تعریف شده جاسازی کنند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری