نسل بعدی کنسول ها ، از جمله PS6 جدید و Xbox جدید ، باید با بسیاری از فناوری ها همراه باشد که عملکرد ری تریس را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. با این حال ، کارشناسان فکر می کنند که با تجربه کامل این فناوری ، ما هنوز از دهه ها دور هستیم.

کاربر Léviathanthargamer در شبکه اجتماعی X ، ضمن صحبت از فناوری مویرگی NVIDIA RTX ، لیستی از فناوری ها را برجسته کرده است که می تواند عملکرد ری Trissing را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. اینها شامل ریاضیات با ماتریس سریع ، بر اساس معماری RDNA4 ، ادغام 2 برابر LDS / L0 ، تجهیزات باتری و عبور اختصاصی ، تجهیزات مرتب سازی قوام و همچنین از بین بردن تجهیزات هندسی با 2 مختصات است.
در پاسخ به این ، AMD مشهور مانند ، Kepler L2 در انجمن Neogaf ، تأیید کرده است که نسل بعدی معماری گرافیکی AMD ، که نیروی پردازش PS6 و Xbox بعدی را فراهم می کند ، شامل تمام این فناوری ها و حتی موارد دیگر خواهد بود. به گفته وی ، ما باید انتظار داشته باشیم که عملکرد ری در کنسول ها عملکرد را بهبود بخشد. با این حال ، وی تأکید کرد که این پیشرفت ها به معنای تجربه غیرقابل پیش بینی نیست و ری تریسی حداقل دو دهه طول خواهد کشید.
بهبود عملکرد فناوری Tripic Ray یکی از زمینه های اصلی است که سونی روی PS6 تمرکز دارد. این کنسول بین پنج تا ده برابر انرژی بیشتر از مدل اساسی فعلی تأمین می کند. از طرف دیگر ، عملکرد raterization (پیکسل های ارائه شده) فقط دو تا سه بار بهبود می یابد. این می تواند برای برخی ناامید کننده باشد ، اما هنوز هم برای اجرای وضوح 4K و فرکانس تصاویر کافی است. سرانجام ، این مهم است که ببینیم در زمان افزایش هزینه های صنعت بازی چه تاثیری در قیمت نهایی کنسول ها دارد.