کارگردان Turok: Origins تأیید کرده است که میزان 4 تصویر در این بازی فقط برای PS5 و Xbox Series X هدف قرار گرفته است.

استودیوی تعاملی Saber ، که در راه اندازی مجدد حق رای دادن کلاسیک Turok با عنوان Turok: Origins این روزها کار می کند ، اخیراً اخبار مهمی را در مورد عملکرد نسخه کنسول منتشر کرده است. در طول عنوان عنوان در Gamescom 2025 ، به نقل از وب سایت WCCFTECH WCC ، مدیر بازی Jesus Iglesias تأیید کرد که نسخه سری Xbox نمی تواند این کار را با سرعت 5 فریم در ثانیه انجام دهد.
وی همچنین توضیح داد که نسخه های PS5 و Xbox Series X برای به دست آوردن یک فرکانس تصویر پایدار در 4 ساخته شده اند. این بازی برای رایانه های شخصی نیز در دسترس خواهد بود ، اگرچه استودیو هنوز مشخصات مواد مورد نیاز نسخه PC را اعلام نکرده است. با توجه به مشکلات احتمالی سری Xbox در اجرای فرکانس های تصویر بالا ، سیستم مورد نیاز برای نسخه PC می تواند بالاتر از حد متوسط باشد.
TUROK: Origins برای اولین بار در ماه دسامبر در جوایز بازی ارائه شد. این بازی با یک تریلر معرفی شده است و باید یک داستان روایی را ارائه دهد که به صورت تک و به شکل یک کوکی تجربه شود. بازیکنان نقش مبارزان توروک را بازی می کنند و باید از نژادهای مختلف ، فضای فرازمینی با دایناسورهای عظیم روبرو شوند. برای مقابله با این تهدیدها ، طیف گسترده ای از سلاح ها برای بازیکنان در دسترس است.
علاوه بر این ، سلاح در توروک: منشأ بهبود می یابد. بازیکنان می توانند با جمع آوری نمونه های DNA برای غرق شدن دشمنان ، بهبود سلاح های خود و آزاد کردن ظرفیت های جدید ، سلاح های خود را بهبود بخشند. این سیستم پیشرفت به آنها اجازه می دهد تا با تهدیدهای متنوع تر ، چه در زمین و چه در بهشت ، روبرو شوند.
با توجه به هدف توروک: ریشه در بخش Coop و سیستم پیشرفت مترقی ، بازی با نسخه های قبلی حق رای دادن متفاوت خواهد بود. آثار قدیمی این سریال به طور کلی با طراحی مراحل خطی و سریع گفته می شد ، در حالی که نسخه جدید ساختار متفاوتی را ارائه می دهد. با این حال ، کارگردان کار تأکید کرد که این بازی همچنان به ریشه های اصلی این سریال وفادار خواهد بود.
TUROK: Origins for PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و PCS در حال توسعه هستند و با استفاده از موتور 5 Unreal 5 ساخته شده اند.
