عدم دسترسی به کیت توسعه کنسول Nintendo Switch ، پس از سه ماه راه اندازی ، بسیاری از توسعه دهندگان را وادار کرده است تا عناوین جدید خود را فقط برای کنسول سوئیچ منتشر کنند.

حدود سه ماه از راه اندازی Nintendo Switch 2 می گذرد و این کنسول از زمان راه اندازی آن فروش بزرگی را تجربه کرده است. در حالی که نینتندو سعی می کند کتابخانه عناوین منتشر شده برای کنسول را گسترش دهد ، برخی از استودیوهای ترد نیز سعی می کنند بازی های خود را برای کنسول بپوشند. اما ظاهراً هنوز هم مشکلات وجود دارد ، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان به دلیل عدم وجود کیت توسعه نمی توانند بازی های خود را در این سکوی جدید ارائه دهند.
در آخرین قسمت از هفتگی مستقیم ، دیجیتال فاندری ، جان لینمن و الیور مک کنزی از نمایشگاه امسال بازی های کام صحبت کردند. بخشی از بحث این بود که نینتندو هنوز کیت های توسعه سوئیچینگ را به تعدادی از استودیوها ، حتی برخی از تولید کنندگان اصلی AAA Studios ارسال نکرده است. گفت لینمن
به نظر می رسد نینتندو از توسعه دهندگان که قصد دارند عناوین خود را برای سوئیچ 2 بپوشند ناامید شده است. من با بسیاری از توسعه دهندگان صحبت کردم. این شرکت به آنها گفت که بازی های خود را برای Switch 2 منتشر کنند و سازگاری Switch 2 را با نسل قبلی در نظر بگیرند. بسیاری از توسعه دهندگان به هیچ وجه نمی توانند کیت توسعه سوئیچ را دریافت کنند. ما امسال با بسیاری از آنها با Gameskam صحبت کردیم و تقریباً همه آنها تکرار شدند. ظاهراً آنها می خواهند بازی های خود را در سوئیچ 2 منتشر کنند ، و همچنین دوست دارند نسخه سوئیچ 2 را انجام دهند ، اما آنها نمی توانند تجهیزات خود را دریافت کنند. اوضاع واقعاً دشوار است.
در ادامه ، مکنزی افزود که با صحبت با افراد مختلف ، وی دریافت که برخی از توسعه دهندگان بزرگ ، بدست آوردن کیت ها را دشوار می کنند. او گفت.
البته ، ما با چیزهای عجیب دیگری روبرو شدیم. به عنوان مثال ، برخی از استودیوهای مستقل (ایندی) موفق به دریافت کیت شده اند که خبر خوبی است. به عنوان مثال ، توسعه دهندگان Chillin ‘By The Fire توانستند یک کیت بدست آورند ، اما برخی از توسعه دهندگان عناوین بزرگ AAA هنوز جایی در این صف ندارند.
نام استودیوهایی که کیت توسعه سوئیچ را دریافت نکرده اند فاش نشده است ، اما اگر به عناوین آینده نگاه کنیم ، می توانیم حدس بزنیم. به هر حال ، طرفداران باید صبر کنند تا ببینند پشتیبانی استودیوهای کنسول در ماه ها و سالهای آینده چیست.