شما احتمالاً IO Interactive ، تولید کننده مجموعه Hitman را می شناسید. این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی یک بازی سازگاری جیمز باند است که برای اولین بار به آن منصوب می شود. مدیر این شرکت اخیراً اظهار داشت که برتری آنها رویکردهای خلاقانه آنها است.

بازیکنان بدون شک از ترکیب این توسعه دهنده حرفه ای و چنین عنوانی مشهور مشتاق هستند. به نظر می رسد که دلیل این همکاری در مرکز IO تعاملی در مورد چیزی فراتر از عکس ساده و عکس قرار گرفته است که به آنها فرصتی عالی می داد.
جاناتان لاکایل ، مدیر مجموعه تعاملی IO ، می گوید:
عاملی که ما را به سمت ما بازگرداند ، رویکرد خلاقانه ای بود که ما در پیشرفت سریال هیتمن اتخاذ کردیم. جیمز باند بدون شک در فیلم های خود ، یک افسر خلاق و باهوش به تصویر کشیده شده است و این باید در بازی دنبال شود.
لحظه مورد علاقه من زمانی است که او یک قاتل را در وان با یک توستر می کشد.
وی گفت: “ما همیشه گزینه های متفاوتی برای مقابله با چالش ها داریم ، تا بتوانید به عنوان مثال با شخصیت های موجود در محیط های مختلف اجتماعی یا فضاهای عمومی در تعامل باشید.” ما فکر می کردیم که اگر بخواهیم نسخه جدیدی از سری 2 را بسازیم ، می تواند شروع خوبی باشد.

این واقعیت که تیراندازی و تیراندازی در هیتمن می تواند بدترین راه برای پیشبرد مأموریت باشد که رویکردهای ما برای ایجاد یک بازی جدید در سری جیمز باند کاملاً مناسب است ، زیرا این استانداردها شما را به کاهش قتل و قتل تشویق می کنند.
در بخش دیگری از سخنان خود ، او می گوید:
مترو گلدوین مایر ، صاحب مجموعه جیمز باند ، از ما خواست که این شخصیت را به یک دستگاه کشتار تبدیل نکنیم. آنها با افتتاح از ایده های ما استقبال کردند و نظرات برای ما مفید بود. زیرا آنها سالها با این حق رای دادن کار می کنند و مشارکت فعال در این پروژه را نشان داده اند.
از طرف دیگر ، این همکاری مطمئناً سود دو نفره خواهد بود ، زیرا ما حدود دو دهه است که در زمینه توسعه هیتمن کار می کنیم و بسیاری از اعضای تیم در استودیو برای شروع یک تجربه جدید بی تاب بودند. البته ، سعی در ترک هیتمن نداریم ، اما ما قصد داشتیم از ظرفیت های خود در نوع جاسوسی استفاده کنیم.
لاکیل همچنین می گوید که مجتمع جیمز باند در بسیاری از موارد از هیتمن الهام گرفته شده است و این امر را رد نمی کند. وی همچنین گفت که وقتی آنها پیشنهادات خود را به MGM ارائه دادند ، در ابتدا بعید به نظر می رسید که همکاری کنند ، زیرا این شرکت به هیچ استودیویی اجازه نداده است که بیش از پنج سال یک بازی جدید از سری جیمز باند را انجام دهد ، اما با ایده های مختلفی که ما داشتیم ، این همکاری خیلی زود شروع شد.