در طول رویداد بازی ، Ghost of Yōtei با معرفی ظرفیت هایی مانند خلع سلاح دشمن و جایگزینی فوری سلاح ها در طول جنگ ، گام جدیدی برای تبدیل شدن به یک گیم پلی واقع بینانه تر انجام داد.

در آخرین نمایش Ghost of Yōtei در رویداد Sony State of Play ، استودیوی تولید پانچ Sucker و همچنین معرفی ویژگی های بصری مدرن ، یک گیم پلی پویا را ارائه می دهد ، که شامل امکان غیرفعال کردن سلاح های دشمن و سریع جایگزین سلاح ها در طول جنگ است.
در آغاز گیم پلی ، مشخص شد که این بازیکن مجبور است به انواع سلاح های مختلف ، به ویژه Katana ، Ydachi ، Kusarigama و Yari Spear دسترسی پیدا کند. همه این سلاح ها بدون وقفه و بلافاصله در طول نبرد قابل تغییر هستند.
در لحظه های درگیری ، ATSU قادر است اسلحه دشمن را با یک صلاحیت واحد از دست بدهد. چه در موقعیت حمله و چه در آستانه خلع سلاح. این ویژگی طرف جدیدی از تاکتیک های جنگی و استرس بیشتر به گیم پلی را اضافه می کند.
علاوه بر این ، سیستم گیم پلی باز و الهام گرفته از حلقه Elden بازیکنان را ترغیب می کند تا محیط را گشت و گذار کنند و مناطق ناشناخته را کشف کنند.
معرفی حالت هایی مانند حالت Kurosawa “موسیقی سیاه با معنی فیلمبرداری” ، حالت Rugueux Miike و یک تجربه سبک تر از طریق حالت Watanabe ، Sucker Punch نشان داده است که گیم پلی آنقدر انعطاف پذیر است که همچنین از این تغییر سریع مراقبت می کند.
در نتیجه ، افزودن غیرفعال سازی و مکانیکی سلاح یک گام اصلی در جهت بهبود تجربه شبح Yōtei برای پلی استیشن 2 است.
Ghost of Yotei در اول اکتبر (1 اکتبر) برای پلی استیشن 2 منتشر می شود. می توانید گیم پلی را از طریق این آدرس از این بازی خارج کنید.