اولین بازی سبک با همان مدل خدمات منحصر به فرد Hitman و IO Interactive که قصد دارد سالها از این بازی پشتیبانی کند ، ساخته شده است.

پس از موفقیت سریال هیتمن در دهه های اخیر ، طرفداران مدتهاست که نسخه مدرن بازی جیمز باند را برای رعایت تمام استانداردهای یک کار AAA فراخوانده اند. اکنون ، با توجه به تریلر فیلمبرداری اخیر ، اولین بازی سبک دقیقاً با همان هدف یکسان است. با این حال ، Hakan Abrak ، مدیرعامل IO Interactive ، اخیراً تأکید کرد که اولین نور از همان مدل خدمات مرکزی که در هیتمن دیدیم بهره می برد: World of Assassination ، و این باعث شد هواداران خوشحال شوند.

اظهارات نشان می دهد که IO Interactive قصد دارد پشتیبانی طولانی مدت برای اولین نور داشته باشد و آن را به یک تجربه ماندگار تبدیل کند ، نه یک بازی یکبار مصرف برای افراد علاقه مند. در مصاحبه ای با وب سایت شرکت بازی ، هنگامی که مدیرعامل در مورد وجود یک مدل مرکز واحد در قالب یک تجربه واحد مورد سؤال قرار گرفت ، وی تجربه عالی در استودیو را در این زمینه برجسته کرد که محتوای رایگان و گرانبها می تواند عمر بازی را طولانی تر کند:
اکنون ما تجربه زیادی در دنیای ترور داریم و می دانیم که چگونه به لطف محتوای رایگان و جذاب برای بازیکنان ، یک تجربه واحد را توسعه دهیم.
این همچنین به وضوح در هیتمن دیده شده است ، بنابراین IO Interactive قصد دارد همان رویکرد را برای اولین بار از نور استفاده کند تا بازی طولانی مدت برای مخاطبان خود باشد. Abrak با تأیید اینکه تیم سازنده قصد دارد دروس توسعه هیتمن را در این پروژه اجرا کند ، ادامه داد. او گفت.
اولین هدف ما با اولین نور ایجاد تأثیرگذارترین و بهترین تجربه ممکن برای بازیکنان است.
اولین بازی سبک باید در سال ششم منتشر شود ، اما تاریخ مشخصی اعلام نشده است. جزئیات بیشتر سال بعد منتشر می شود.
