Hido Kojima Death Stranding 2: در ساحل را در مقایسه با Alien برای نسخه اول مقایسه می کند.

به گفته وی ، اکنون که بازیکنان دنیای مرگ را می شناسند ، او می تواند سطح درگیری و عمل را در بخش دوم افزایش دهد. کوجیما توضیح داد:
اولین فیلم ریدلی اسکات بسیار ترسناک بود. موجوداتی مانند Facehugger و هیولا که از بدن انسان خارج بودند و هیچ کس نمی دانست این سوال چیست.
وی ادامه داد که جیمز کامرون وقتی دنباله ای ساخت ، با مردم این تیم بود ، که بیشتر در مورد عناصر ترسناک فیلم اول می دانست. به گفته کوجیما ، کامرون با هوشمندی تصمیم گرفته است فیلم دوم را از فرم ترسناک حذف کند و وارد میدان عمل شود ، که به این تاریخ ابعاد جدیدی داده است. کوجیما می گوید که او در ساخت مرگ مرگ ، همین رویکرد را اتخاذ کرده است. اگرچه اولین بازی آب و هوای مرموز داشت و دنیای او پر از عناصر عجیب و غریب مانند Dooms و BTS بود ، اکنون که مردم این جهان را می شناسند ، اما این فرصت به بازی ها و درگیری ها بیشتر داده شد.
او در مورد آن گفت.
این دقیقاً همان کاری است که من می خواستم با این سکانس انجام دهم. اکنون ، همه مرگ ها شناخته شده است ، بنابراین ما مشکلات اضافه کردن یک بعد جدید به تجربه بازی را ارائه داده ایم.
پیش از این ، کوجیما با Death Stranding 2: در ساحل با Metal Gear Solid V: Phantom Pain مقایسه کرد و گفت که وقتی بازی را تجربه می کند ، همان احساس را دارد. وی همچنین نظرات مثبت از نسخه دوم را اعلام کرد. به گفته وی ، واکنش های عمومی در تست های داخلی حتی بهتر از مسابقه اول بود. با این حال ، وی گفت که با وجود در نظر گرفتن اظهارنظرهایی در مورد مواردی مانند کنترل یا دوربین ، این هرگز داستان یا مضامین بازی را مطابق نظرات تغییر نداده است.
Death Stranding 2: در ساحل در تاریخ 6 ژوئن برای پلی استیشن 2 منتشر می شود.