استودیو Striking Distance بخش قابل توجهی از زمان توسعه پروتکل Callisto را صرف بهینه سازی سیستم قطع عضو کرد.
ما چندین سال را صرف چیزی کردیم که به آن سیستم قطع عضو می گوییم. مهندسان رندر و چندین هنرمند زمان زیادی را صرف مرتب کردن دشمنان یک به یک کردند. ما می خواستیم با ایجاد زخم های مختلف، قطع عضو را پیچیده کنیم. بنابراین هرگز دوبار قطع عضو را نخواهید دید. بخشی از کار بود. ما میخواستیم همه تجربههای متفاوتی داشته باشند.
بازی Callisto Protocol در تاریخ 2 دسامبر 2022 برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، کنسول های سری X/S و پلتفرم رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
در واقع، در مصاحبه اخیر با IGN، کارگردان بازی، گلن شوفیلد، خاطرنشان کرد که تیم Striking Distance چند سالی است که روی سیستم قطع عضو کار میکند و به این تنوع، سرزندگی و تنوع بخشیده است. تکه تکه شدن بدن دشمنان و چگونگی وقوع آنها
با توجه به سیستم قطع عضو اولیه Dead Space که اسکافیلد و تیمش در بازیهای Visceral روی آن کار کردند، جای تعجب نیست که آنها رویکردی مشابه با پروتکل Callisto داشته باشند. البته استانداردهای قطع عضو در بازی های ترسناک و بقا در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. به لطف بازسازی موفق Resident Evil 2، انتظار داریم چیزی بالاتر یا فراتر از آن را ببینیم.
اگر یک چیز وجود دارد که طرفداران بازی های ترسناک بقا از آن سیر نمی شوند، آن قطع عضو است. خوشبختانه، به نظر میرسد که بازی ترسناک علمی تخیلی The Callisto Protocol در حال انجام است. بخشی از گیم پلی که در روزهای گذشته شاهد آن بودیم خون و ظلم بازی را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد. همانطور که انتظار دارید، این مورد تمرکز بیشتر تیم بازی سازی Striking Distance Studios بوده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری