بررسیها و رتبهبندیهای Capcom's Kunitsu-Gami: Path of the Goddess اکنون پخش میشود. بخش نتیجه گیری برخی از بررسی ها را دنبال کنید.
در کنار پایان تحریم بازی، ICTNN نیز نقد و بررسی خود را از این عنوان منتشر کرده است که در ابتدا با شما در میان می گذاریم:
Gamefa 7/10
بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess تجربه ای خاص و دوگانه از یک عنوان ترکیبی اکشن-استراتژیک است که موضوع و فضایی بسیار خاص و جدید را به مخاطب عرضه می کند. اگر عناصر گیم پلی عمیق تر بودند و بازی ساختار کامل تری داشت، بزرگترین مشکل بازی یعنی تکرار روند تجربه و یکنواختی مراحل تا حدود زیادی حل می شد. با این حال، اگر به خوبی با تم شرقی و ژاپنی ارتباط برقرار کنید، Kunitsu-Gami: Path of the Goddess می تواند تجربه جالبی را در اختیار شما قرار دهد.
مصطفی زاهدی
در ادامه، بخش خلاصه برخی از بررسی های دیگر را ارائه می دهیم:
ارزش بازی 9/10 را دارد
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess یک سورپرایز خوشمزه از کپکام است. ما در تجارت یک فیلم پرفروش با بودجه بزرگ نیستیم، اما چیز خاصی در مورد این بازی منحصر به فرد و غیر معمول وجود دارد. چرخه در قلب گیم پلی لذت بخش است و از نظر گرافیکی، طراحی هنری خلاقانه است. جدی ترین مشکلی که من با بازی دارم این است که باس ها خلاق و بی علاقه هستند. این عنوان ما را به دوران Okami و بازی های آن دوران می برد و فقط به خروجی بصری محدود نمی شود. اگر کارهای غیر متعارف کپکام را دوست دارید، Kunitsu-Gami قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.
VG247 8/10
این بازی واقعاً توانست من را با رویکردی متمایز به مبارزه و استراتژی درگیر کند، در عین حال دارای طراحی هنری خیرهکننده مداوم بود و ساختار مأموریت نیز جریانی متعادل و مطلوب داشت.
Gameblog.fr 7/10
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess بهترین بازی سال نخواهد بود، اما همچنان یک سورپرایز از سوی کپکام است. اگر روند تکراری را نادیده بگیریم که البته نمی توان آن را نادیده گرفت، با ایده جذابی مواجه می شویم. در مقایسه با بازی هایی با ساختار رزمی معمول، تجربه ای بدیع و منحصر به فرد در انتظار شماست. دنیای بازی و برخورد با افسانه های ژاپنی به لطف کارگردانی هنری خوب تاثیرگذار است که البته با قسمت فنی ناامیدکننده همراه است.
Metro Game Center 6/10
بازی از هر نظر بسیار عجیب و جالب است، اما با وجود اینکه در قسمت اکشن آن محکم کار شده است، سازندگان به جنبه های استراتژیک آن توجه کافی نداشته اند و عناصر گیم پلی آن طور که باید ظاهر نشده اند.