روشی که کریتوس از آنها برای سلاخی دشمنانش استفاده می کرد بسیار خشن بود و ما می خواستیم این جنبه از بازی های قدیمی را به God of War Ragnrok بیاوریم. اکنون سیستمی که به شما امکان می دهد دشمنان را با دکمه R3 به پایان برسانید، انیمیشن های خشن تری را شامل می شود و کریتوس از Blades of Chaos در این انیمیشن ها استفاده می کند.
طراح سیستم مبارزه God of War Ragnarok در مصاحبه ای با وب سایت Vandal گفت که خشونت مبارزات این بازی به طرز محسوسی نمایان خواهد شد. البته بازی God of War 2018 فاقد این جنبه نبود، اما بدون شک افزایش خشونت در یک بازی God of War همیشه خبر خوبی است. به گفته Sheth، یکی از راههای افزایش خشونت در بازی، استفاده از انیمیشنهای پایانی کریتوس است:
اگر بخواهیم یک ویژگی بارز را به بازی های God of War نسبت دهیم، بدون شک خشونت گسترده سیستم مبارزه این بازی هاست. بازی God of War 2018، علیرغم تغییرات زیادی که در فرمول اصلی سری به وجود آمد، همچنان شامل آن خشونت بدنام بود. حالا دنباله این بازی یعنی God of War Ragnarok قصد دارد به چندین روش مختلف پایه های ایجاد شده در بازی قبلی را گسترش دهد. یکی از این پایه ها خشونت نظام رزمی آن است.
God of War Ragnarok در تاریخ 18 نوامبر 1401 (9 نوامبر 2022) به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.
ما خشونت را به طور قابل توجهی در God of War Ragnarok افزایش دادیم و فکر می کنم این تصمیم جنبه های خاصی از بازی را سرگرم کننده تر کرد. در God of War قبلی، Blades of Chaos آنطور که باید استفاده نمی شد و ما قدرت کامل آنها را مانند سه گانه اصلی به نمایش نمی گذاشتیم.
میهیر شیث، طراح سیستم رزمی God of War Ragnarok گفت که این بازی قرار است مبارزات بسیار خشنتری نسبت به God of War 2018 داشته باشد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری