وی گفت: تقویت این ابزارها و ایجاد امکاناتی که بتواند از ظرفیت های فضای مجازی بیشتر استفاده کند، یک ضرورت برای توسعه عدالت اجتماعی در حوزه تجارت و بازرگانی کشور است.
وی گفت: به این ترتیب عموم مردم از قیمت ها در فضای رقابتی مطلع می شوند، هرچند پیچیدگی کالاهایی مانند مسکن و خودرو بیشتر است.
در همین راستا «محمدصادق مفتح» معاون امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری «دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی تبلیغات الکترونیک خودرو» در وزارت صنعت افزود: فضای مجازی امکانی است که با توسعه زیرساخت های خود در کشور امکان تغییر روابط تجاری سنتی را فراهم می کند.
مفتح افزود: امروز اولین گام برای عرضه کالاهای استاندارد همراه با احراز هویت فروشندگان و احراز اصالت کالا در حوزه خودرو برداشته شد و در مراحل بعدی موضوع بیمه با طراحی متفاوت به این بسترها اضافه می شود. که مردم بتوانند ماشین را در اینترنت ببینند.” بتوانید با یک کلیک از تاریخچه خسارت ها و تصادفات آن خودرو مطلع شوید و به جای خودروی سالم خودروی تصادفی دریافت نکنید.
به گزارش ICTNN، به نقل از ICTNN، این قابلیت ها شامل امکان احراز هویت آگهی دهندگان، امکان احراز هویت کسب و کار آگهی دهندگان، امکان احراز هویت خودروی آگهی شده، اختصاص نشان BADGE جداگانه، اطلاع رسانی به کاربران و امکان مرتب سازی و فیلتر کردن، نمایش کل است. شماره آگهیهای منتشر شده توسط یک آگهیدهنده و اعلام نحوه نظارت و قیمت آگهیهای خودرو که توسط پلتفرمهای آگهی خودرو شیپور، دیوار و باما اجرا شده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی ایجاد این ابزارها در بسترها و بسترهای اینترنتی ابزاری برای عرضه کالاهای استاندارد است و در تعادل قیمت ها بسیار موثر خواهد بود و وزارت صمت از آن برای تنظیم بازار استفاده خواهد کرد. .
مفتح تصریح کرد: این تسهیلات به منظور آگاهی خریداران و مشتریان از صلاحیت فروشندگان و سلامت کالا و در نتیجه جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده بسیار حائز اهمیت است.
ادامه دارد….
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات