براساس آخرین آمار رسمی ، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تقریباً 5 میلیون کاربر دارد و همانطور که وزیر ارتباطات گفت که تعداد کاربران 5 ٪ افزایش یافته است.
به گفته ICTNN ، نقشه راه دولت هوشمند با هدف استفاده از فناوری های جدید برای بهبود سیستم اداری ، افزایش سطح استفاده از داده ها برای تصمیم گیری و بلوغ خدمات عمومی و عمومی با ترویج شیوه های جدید فناوری و مطابق با سیاست های کلی رئیس عالی و رئیس عالی.
اما لازم به ذکر است که دولت هوشمند با الکترونیک متفاوت است ، زیرا در تعریف دولت هوشمند گفته می شود که هر آنچه را می توان بدون مداخله یک عامل انسانی به دست آورد ، هوشیاری خوانده می شود و هدف آن تسهیل عرضه و دریافت خدمات به عموم است.
به گفته مقامات ، طبق برنامه هفتمین توسعه ، 5 ٪ از آژانس های اجرایی باید هر سال ارائه شود و طبق آخرین آمار رسمی در مورد پنجره ملی دولت هوشمند ، حدود 5 میلیون کاربر به بندر آمدند که حدود هفت میلیون نفر در طول دولت چهاردهم اضافه شده اند.
SOYED Starhshimi- وزیر ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی – اخیراً درباره این پل گفت افزایش 5 درصدی در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت مشاهده شده است ، اگرچه انتقاد دارد.
علیرغم اجرای و اجرای این پروژه مهم طی سالها ، اقدامات و برنامه های بسیاری انجام شده است ، صرف نظر از دولت ، که اکنون به مانع اصلی دولت هوشمند تبدیل شده است.
به عنوان مثال ، در دوره های مختلف ، رقابت برای ایجاد یک زیرساخت ایجاد شده است که در حال حاضر غیرمعمول یا غیر قابل استفاده است ، و همچنین یک رقابت عجیب برای ایجاد پایگاه داده و اطلاعات ایجاد شده ایجاد شده است و هر دستگاه با بودجه زیادی یک پایگاه داده جداسازی ایجاد کرده است. البته داده هایی وجود دارد که قابل استفاده نیستند یا استاندارد لازم را ندارند.
پایان پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات