براساس گزارش ارتباطات ارتباطات زمستانی و فناوری اطلاعات ، شاخص های آماری ، منتشر شده توسط معاون مدیر توسعه منابع رادیویی و فناوری و مدیریت منابع ، جزئیات عملکرد شاخص های فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وضعیت شکایات ثابت و موبایل ، شاخص خدمات پستی و عملکرد انتقال داده ها.
بر اساس این گزارش ، اکنون 2 شهر با پوشش فیبر نوری بالاتر از 5 ٪ ، 2 شهر با 2 ٪ تا 5 ٪ ، 2 شهر با پوشش زیر 2 ٪.بشر گزارش منتشر شده در گزارش از سه ماهه اول ، دوم و سوم سال است که در این گزارش تکرار می شود و آمار جدید در مورد توسعه فیبر در دسترس نیست.
6000 تلفن عمومی در سراسر کشور
براساس این گزارش ، تعداد تلفنهای عمومی در زمستان به 1800 رسیده است که در مقایسه با زمستان گذشته 4.9 درصد کاهش یافته است. تعداد تلفنهای جاده ای عمومی اکنون به 1800 نفر رسیده است که 3.5 درصد در این بخش کاهش یافته است.
میانگین مکالمه ماهانه هر کاربر 1 دقیقه
بخشی از این گزارش به سهم بازار مشترکان فعال تلفن همراه توسط اپراتور اشاره دارد ، که براساس آن اولین سهم موبایل 2 ٪ ، ایرانسل 2 ٪ و رایت 4 ٪ است. در این گزارش ، میانگین مکالمه ماهانه هر کاربر بیش از 5 دقیقه است و میانگین پیام کوتاه ماهانه در هر کاربر گزارش می شود.
5 ٪ سهم شکایات اینترنتی ثابت که در زمینه ارتباطات ثبت شده است
به گفته IRNA ، سیستم 2 در سال 6 با هدف ثبت نام و پاسخ به شکایات کاربران در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شده است. کلیه کاربران ارتباطات ، پستی ، فناوری اطلاعات می توانند با مراجعه به این سیستم شکایات خود را از اپراتورهای این خدمات ارائه دهند.
تمام شکایات ثبت شده در این سیستم بسته به نوع شکایت در بازه زمانی مشخص شده توسط اپراتورها بررسی و پاسخ داده می شود. برای ارائه شکایت در این سیستم می توانید با شماره 1 تماس بگیرید یا شکایتی را در وب سایت ۱۱.cra.ir. ارائه دهید.
وضعیت شکایات ثبت شده در زمینه ارتباطات ثابت و موبایل در سیستم ، موضوع دیگری است که در این گزارش موجود است. سهم شکایات ارتباطات ثابت 2 ٪ و ارتباطات موبایل 2 ٪ گزارش شده است که در مدت مشابه سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
زمستان 1 میلیون ترافیک ترافیک
عملکرد کل شرکت ملی پست و شرکتهای خدمات پستی بخش دیگری از این گزارش است. تعداد واحدهای پستی شهری در کشور 1800 است ، تعداد واحدهای پستی روستایی 1800 ، ترافیک بین المللی در 2،800 گزارش شده است و ترافیک کل 1 میلیون و 6 هزار و 2 و ترافیک بین المللی در مقایسه با سه ماهه سوم پاییز ، 6000 سرویس را افزایش داده است.
سرانه سرانه برای هر شخص به بیش از دو محموله رسیده است که در مقایسه با پاییز دو برابر شده است. میزان موفقیت توزیع داخلی موفق در 1.2 و بازگشت داخلی 1.2 گزارش شده است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات