به گزارش ICTNN از مرکز ملی فضای مجازی، اولین جلسه بررسی پیش نویس سند تبلیغات در فضای مجازی در کمیسیون عالی ترویج تولید محتوای فضای مجازی با حضور «امین آقامیری» دبیر شورای عالی انقلاب برگزار شد. شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و مسئولان و نمایندگان نهادهای مرتبط. .
پیش نویس سند تبلیغات بازرگانی در فضای مجازی از مجموعه اسناد «سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی» است که با هدف ساماندهی و ساماندهی به مرکز ملی فضای مجازی برای بررسی و تصویب ارائه شده است. نظارت بر تبلیغات تجاری در فضای مجازی
این سند که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، به دنبال ساماندهی و نظاممندسازی تبلیغات تجاری در فضای مجازی به منظور ارتقای اعتماد و اطمینان، رعایت ارزشهای اسلامی و ایرانی و از همه مهمتر حمایت از حقوق مصرفکنندگان و مردم است.
روند بررسی پیش نویس سند آگهی بازرگانی در فضای مجازی ادامه دارد و در جلسه کمیسیون عالی ترویج تولید محتوا مقرر شد با همکاری وزارت ارشاد و اعضا اصلاحاتی در این پیش نویس انجام شود. نهادهای کمیسیون، و به بررسی آن ادامه دهد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات