شبکه اجتماعی صوتی Club House یک ویژگی صدای فضایی را راه اندازی می کند که به شما کمک می کند مکالمات در فضای مجازی مانند یک محیط طبیعی به نظر برسند.
فناوری فضایی همچنین تشخیص گفتار افراد مختلف را آسان تر می کند ، در حالی که در گذشته ممکن بود شنوندگان مجبور به توجه بیشتر به سرعت و لحن صدای بلندگوها باشند.
به گزارش ICTNN ، این برنامه که توسط شرکت سرمایه گذاری Anderson Horowitz پشتیبانی می شود ، سال گذشته روند صوتی اجتماعی را راه اندازی کرد و با هزاران گپ رومی که مدیران و افراد مشهور در آن حضور داشتند مشهور شد. با این حال ، Club House با رقابت غول های بزرگتر فناوری مانند فیس بوک ، توییتر و Spotify روبرو است ، که همه آنها قابلیت چت صوتی اجتماعی را در بسترهای خود ارائه می دهند.
به گفته رویترز ، ویژگی صدای فضایی ابتدا برای کاربران iOS Club House و سپس برای کاربران Android در دسترس خواهد بود.
ویژگی صوتی چند بعدی جدید به خانه باشگاه کمک می کند تا خود را از رقبای خود در این فضا متفاوت نگه دارد.
دسترسی به خانه باشگاه در ابتدا فقط با دعوت امکان پذیر بود ، اما این برنامه به تازگی برای همه کاربران باز شده است و اعلام می کند که روزانه بیش از 700000 اتاق ایجاد می شود ، در حالی که در ماه مه 300000 اتاق وجود داشت.
جاستین اوبرتی ، مدیر کلابوس می گوید: “با توجه به تعداد بلندگوها در اتاق باشگاه و همچنین عوامل متعددی دیگر ، فناوری برنامه به صدای کاربران حالت فضایی می دهد تا شنوندگان بتوانند صدای آنها را در خانه باشگاه بشنوند.” فناوری پخش هدفون آنها را به صورت چند بعدی دریافت کنید. به عنوان مثال ، در اتاق های کمدی ، فناوری باشگاه خانه صدای بلندگوی اصلی را تشخیص می دهد و صدای شخص مورد نظر را در تضاد قرار می دهد ، در حالی که خنده افراد دیگر طوری پخش می شود که گویی پشت و اطراف شنونده هستند.
انتهای پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات