توییتر آزمایش جهانی ابزاری به نام Communities را اجرا کرده است که قابلیت های مشابهی با گروه های فیس بوک دارد و به کاربران اجازه می دهد برای گروهی از کاربران با علایق مشترک توییت کنند.
کاربران به عنوان ناظران گروه عمل می کنند و استانداردهایی را برای گروه های خود تعیین و اجرا می کنند. در طول آزمایش ، توییتر تأیید می کند و با ناظران گروهی همکاری می کند.
به گفته دیوید ریگان ، مدیر محصول توییتر ، برخی از گروه هایی که توییتر در مراحل اولیه آزمایش می کند در مورد موضوعاتی مانند هوا ، سگ ، کفش ورزشی ، مراقبت از پوست و نجوم صحبت می کنند و گروه های بیشتری در راه هستند.
انتهای پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
توییتر اعلام کرد که قوانین خود را تنظیم کرده و برای طراحی راه هایی برای شناسایی گروه هایی که ممکن است باعث ایجاد امنیت در امنیت کاربران در فضای گروه شوند ، اقداماتی انجام دهد.
به گزارش ICTNN ، توییتر در یک پست وبلاگی اعلام کرد که برخی از کاربران می توانند Community ایجاد کنند و در ماه های آینده ویژگی های بیشتری اضافه می شود. این شرکت تعداد کاربرانی را که می توانند به صورت آزمایشی گروه تشکیل دهند اعلام نکرده است ، اما هر کاربری در صورت دعوت می تواند به گروه بپیوندد.
به گزارش رویترز ، سخنگوی توییتر گفت: “این شرکت طی یک سال گذشته تحقیقاتی انجام داده و با کارشناسان مشورت کرده است تا نحوه استفاده و سوء استفاده احتمالی از گروه ها در توییتر را بهتر درک کند.
فیس بوک ، بزرگترین رقیب توییتر ، از سال 2017 ابزارهای گروهی را که می تواند خصوصی یا عمومی باشد ، در اولویت استراتژیک قرار داده است. اما گروه های فیس بوک برای انتشار اطلاعات غلط سیاسی و بهداشتی و سازماندهی فعالیت های افراطی مورد استفاده قرار گرفته اند ، که باعث شده است شرکت تغییراتی را ایجاد کند. به انواع گروه هایی که به کاربران توصیه می کند.
گروه ها به طور عمومی قابل مشاهده هستند ، اما در این مرحله افراد باید توسط یک عضو یا مدیر گروه برای پیوستن به گروه دعوت شوند.
این شرکت شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر ویژگی های جدیدی از جمله خدمات مشترک Super Falls و اتاق های صوتی زنده را معرفی کرده است تا تجارت خود را به رکود چند ساله تبدیل کند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری