به گزارش ICTNN، کاربران اینترنتی انتقاد کرده اند که بسته های اینترنتی خریداری شده به سرعت منقضی می شود.
مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید کرد: مشترکان در صورت مشاهده مغایرت یا تخلف در این زمینه می توانند به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس https مراجعه کنند. ://195.cra.ir و یا با شماره 95 تماس بگیرید و شکایت خود را ثبت کنید تا این موارد توسط رگولاتوری پیگیری و بررسی و پاسخ داده شود.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
سید محمد امامی، مدیرکل نظارت بر فناوری اطلاعات و خدمات ارتباطی به خبرنگار ICTNN گفت: حجم بسته های اینترنتی اپراتورها در قالب بازدیدها و بازرسی های دوره ای و همچنین پایش خطی رصد می شود. این پایش دوره ای با تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مربوط به هر اپراتور به صورت دوره ای تکرار می شود و طی آن اطلاعات و داده های مربوط به بسته های فروخته شده به مشترکان با ترافیک و پهنای باند استفاده شده توسط اپراتورها مطابقت داده می شود و در صورت مشاهده تخلف، مطابق با مقررات اپراتورها مواجه می شوند.
وی با اشاره به الزام اپراتورها به درج ترافیک مصرفی کاربران در پنل مشترکان، افزود: برای اطمینان بیشتر و کنترل بیشتر بر میزان اینترنت دریافتی، ابتدا مشترکان از اپلیکیشن «همراه من» در همهر استفاده کنند. اپراتور «ایرانسل من» در اپراتور ایرانسل، «رایتل من» در اپراتور رایتل، «شاتل موبایل من» در اپراتور شاتل موبایل، «سامان تل من» در اپراتور سامان تل یا سایر دسترسی هایی که اپراتورها ایجاد می کنند. برای مشترکین و همچنین نصب اپلیکیشن های نظارت بر ترافیک، در مقایسه با اندازه گیری میزان مصرف داده روی گوشی از تلفن همراه یا کامپیوتر خود استفاده کنید.
تحریریه ICTNN شبکه خبری