ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
تغییری که بولین به آن اشاره می کند، فصل بعدی استراتژی الکتریکی سازی لکسوس است که این برند ژاپنی دنبال می کند.
او افزود: «تمام راه محصولات آینده لکسوس آنها همان حروف را در پشت خواهند داشت که جایگزین لوگوی سنتی شرکت می شود، بنابراین بهتر است به آن عادت کنید.
بولین در نمایشگاه طراحی میامی گفت: «ما به راهی برای نشان دادن آن نیاز داریم. تغییر در لکسوس “این اتفاق می افتد و ممکن است روشی احمقانه به نظر برسد، اما توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.”
ادامه مطلب
به گفته این روزنامه نگار ICTNNلکسوس با معرفی NX 2022 طرح جدیدی را برای عقب خودروهای آینده خود معرفی می کند. این کراس اوور اولین خودروی تولیدی لکسوس بود که نشان دائمی این شرکت را در پشت نداشت و به جای آن حروف برجسته “LEXUS” را روی درب صندوق مشاهده کرد. حالا به نظر می رسد این اتفاق برای همه مدل ها خواهد افتاد.
احتمالاً از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که لکسوس تمام خودروهای فعلی و آینده خود را به سیستم سرگرمی اطلاعات سرگرمی جدید تویوتا که توسط این خودروساز توسعه یافته است، مجهز خواهد کرد. لکسوس در تلاش است تا این سیستم را در تمام خط تولید خود در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد.
در مصاحبه ای با MotorTrend، برایان بولین، مدیر ارشد بازاریابی جهانی لکسوس، این تغییر را تایید کرد و گفت که می توان آن را در پشت در نسخه جدید LX مشاهده کرد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری