یک منبع آگاه به رویترز گفت که برچسب “رسمی” پس از فشار سیاستمداران توییتر است که می ترسیدند مقامات دولتی در سراسر جهان تمایلی به پرداخت هزینه تیک آبی نداشته باشند.
به گفته منابع و محققان، حسابهای جعلی مقامات دولتی مشکلی تکراری برای توییتر در سراسر جهان است.
عدم احراز هویت می تواند نگرانی هایی را در مورد احتمال جعل هویت افراد مشهور ایجاد کند. جوئل راث، مدیر ایمنی و یکپارچگی توییتر در توییتی نوشت: این نگرانی ها باعث شد توییتر عرضه نسخه جدید «تویتر بلو» را به بعد از انتخابات میان دوره ای آمریکا موکول کند.
کرافورد گفت، هر حساب توییتری که قبلاً با علامت آبی تأیید شده باشد، برچسب “رسمی” را دریافت نخواهد کرد و این برچسب برای فروش در دسترس نیست. حسابهایی که برچسب رسمی دریافت میکنند شامل حسابهایی از دولتها، شرکتها، شرکای تجاری، منابع اصلی رسانهای، ناشران و سایر شخصیتهای عمومی است.
توییتر که بسیاری از اعضای تیم ارتباطی خود را از دست داد، از اظهار نظر خودداری کرد.
بر اساس گزارش رویترز، کرافورد گفت توییتر به آزمایش روشهایی برای متمایز کردن نوع حساب ادامه خواهد داد.
به گزارش ICTNN، استر کرافورد، سرپرست محصولات مرحله اولیه توییتر اعلام کرد که محصول اشتراک «تویتر بلو» که به کاربران پولی اجازه می دهد با پرداخت ماهانه هشت دلار، علامت آبی را در جلوی نام خود داشته باشند، ممنوع است. تایید هویت کاربران
جیسون گلدمن، یکی از اعضای سابق هیئت مدیره توییتر که در سالهای اولیه این شرکت به عنوان مدیر محصول کار میکرد، میگوید: «معرفی برچسب آبی جدید سیستم گیجکنندهای ایجاد میکند که در آن برخی از حسابهایی که قبلاً احراز هویت شده بودند، رسمی به نظر میرسند. این یک کل است. مسئله.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
پس از راه اندازی سرویس اشتراک 8 دلاری، توییتر یک برچسب “رسمی” را برای تعدادی از حساب های دارندگان Blue Tick، از جمله رسانه های بزرگ و دولت ها معرفی خواهد کرد.