خدمات فناوری این روزها افزایش می یابد و تظاهرات متناسب با نحوه ارائه خدمات افزایش یافته است. در نتیجه ، کاربران می توانند برای پیروی از شکایات خود در زمینه های مختلف ارتباطی و فناوری اطلاعات ، به سیستم شکایت و شکایت مراجعه کنند.
به گفته ISNA ، این سیستم برای پاسخ به شکایات تنظیم شده است ، سطح رضایت مشتری را افزایش داده و مشکلات آنها را در فناوری اطلاعات و ارتباطات حل می کند. برای دسترسی آسان تر به کاربران ، روش های مختلفی برای ثبت نام و پیروی از شکایات وجود دارد تا کاربران بتوانند از https://3.cra.ir بازدید کنند یا با شکایات تلفن خود در ارتباطات و فن آوری های اطلاعات تماس بگیرند.
بنابراین ، پشتیبانی و ارائه خدمات ، کیفیت خدمات ، مشکلات مالی و قیمت ، فقدان آنتن ، پیامک متنی ، ملک و سیم کارت ، تابش ، حمل و نقل ، خدمات ارزش موبایل و بسته های ترکیبی همیشه یکی از نمونه های مکرر شکایات ثبت شده در سیستم است. کاربران می توانند کد گرافیکی N ° 1 * را برای پیروی از شکایات سیستم 2 تهیه کنند و با انتخاب گزینه 2 و وارد کردن کد ردیابی که از سیستم 2 دریافت کرده اند ، از آخرین شکایت آنها مطلع شوند.
کاربران ارتباطات ، فناوری اطلاعات و خدمات پستی می توانند با مراجعه به https://3.cra.ir ، شکایات خود را از خدمات مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه و دنبال کنند
لازم به ذکر است که کاربران ابتدا باید شکایت خود را از منوی جستجو انتخاب کرده و آن را با دقت مشخص کنند ، سپس اطلاعات شکایت از جمله سرویس ، نام ، نوع و موضوع اپراتور شکایت را وارد کرده و با انتخاب گزینه مرحله بعدی ، منوی مخاطب را وارد کنید.
در این مرحله ، پس از وارد کردن اطلاعات تماس و متن شکایت ، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. پس از طرح شکایت کاربر ، کد ردیابی شکایت روی صفحه نمایش داده می شود و به شماره تلفن همراه درج شده در جزئیات تماس در همان زمان ارسال می شود.
کاربران را می توان با تجدید نظر در سیستم و انتخاب ادامه شکایت -up و وارد کردن کد ردیابی از وضعیت شکایت خود مطلع کرد. مشترکین این سیستم همچنین می توانند با شکایات سایر مشترکین در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات مشورت کنند یا در مورد مستندات از جمله تصویر ، صوتی و غیره به آنها بپیوندند.
پایان پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات