همچنین استفاده از توانمندی های طرفین برای توسعه مهارت آموزی، همکاری مشترک، تبادل اطلاعات، تجربیات و استفاده از توانمندی های علمی و پژوهشی، ایجاد فرصت های شغلی با توجه به ظرفیت های طرفین، همکاری در تدوین و تصویب قوانین حمایتی برای طرفین. در مجامع رسمی همکاری در اجرای آموزش دوگانه با مشارکت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، صنایع، اصناف و کارورزی در کارگاه و بین کارگاه های زیر نظر سازمان، همکاری در تولید محتوای الکترونیکی استانداردهای مهارتی توسط مردمی و غیر دولتی. مربیان بخش دولتی و تسهیل بهره برداری توسط ذینفعان. از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.
مدیرعامل ایرانسل طی سخنانی در این مراسم با ابراز خرسندی از همکاری ایرانسل با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه زمینه ساز توسعه ظرفیت ها و مهارت های کاربردی در صنعت ICT باشد. بزرگ فنی، تخصصی و مدیریتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای کمک به توسعه مهارت ها در کشور.
همزمان با امضای این تفاهم نامه، مرکز آموزش رایگان ایرانسل به عنوان مرکز تخصصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارائه آموزش های تخصصی، نوآورانه و مهارت محور، توانمندسازی نیروی انسانی ایرانسل، مشتریان ایرانسل و عموم عمومی، با ارائه گواهی معتبر و تایید شده. سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد.
عباسیرند همچنین به بحث تحول دیجیتال اشاره کرد و گفت: امروز راه افزایش بهرهوری در دنیا حرکت از فرآیندهای سنتی به دیجیتال است و امیدواریم و آمادگی داریم در قالب این تفاهمنامه این بحث را با وزارت کار دنبال کنیم. “
*** محتوای این مقاله تبلیغاتی است و ICTNN مسئولیتی در قبال آن ندارد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
آکادمی ایرانسل در قالب مجموعه «آزمایشگاه های ایرانسل» تأسیس شده و به عبارت دقیق تر مرکز آموزشی این مجموعه است. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از راه اندازی آکادمی، برداشتن گامی موثر در جهت توسعه آموزش های مهارتی، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در ایجاد روش های نوین آموزش دیجیتال و ارائه آموزش عادلانه است.
ایرانسل اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران با راه اندازی این مجموعه به دنبال حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و ایجاد آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است. ایجاد فناوری های برتر در زمینه های مختلف. ارزشش را دارد.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تجربه بین المللی ایرانسل گفت: همکاری این سازمان با ایرانسل نویدبخش توسعه جدی در آموزش های مهارت محور به ویژه در حوزه فناوری، اطلاعات و ارتباطات است. .
آموزش های ارائه شده در آکادمی ایرانسل به طور کلی شامل «آموزش های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی نیروی انسانی ایرانسل»، «آموزش های مهارت محور در زمینه های تخصصی برای رفع نیازهای علمی نیروی انسانی در شرکت های همکار ایرانسل»، «آموزش دیجیتال برای ایرانسل» است. مشتریان در گروه های «مدیریت و فناوری حرفه ای، اطلاعات و ارتباطات» و «آموزش استارتاپ ها و فرآیند تسریع و ارائه خدمات منتورینگ».
گروه آزمایشگاههای ایرانسل از سال 1388 با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتآپها و شرکتهای فناوری و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در حوزه شبکه های ارتباطی. و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج از کشور اعم از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فناور با هدف رفع نیازهای بازار ICT ایجاد شده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم نامه بعدازظهر سه شنبه 17 اسفندماه 93 با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رئیس برگزار شد. سازمان آموزش فنی و حرفه ای، دکتر محمود کریمی بیرانوند کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، دکتر بیژن عباسی، آرند، مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران وزارت کار و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
«ارائه آموزش دیجیتال برای دسترسی آسان و منصفانه مشتریان»، «ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل»، «اجرای آموزشهای تخصصی و مهارت محور برای شرکای غیرمستقیم ایرانسل برای بهبود خدمات جدید» و «دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری “آموزش حرفه ای و مهارت محور” از اهداف آکادمی ایرانسل است.
چشم انداز این گروه پیشرو بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در ایجاد محصولات و خدمات در این زمینه است. رشته. و “آکادمی ایرانسل” از بخش های اصلی آن است.
از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه، شناسایی مشاغل اعم از مشاغل جدید و سبز در حوزه فناوری های ارتباطی و ارتباطی بر اساس طبقه بندی بین المللی مشاغل ISCO 2008 توسط سطوح تخصصی و عمومی، همکاری در تدوین و استانداردسازی استانداردهای آموزشی برای مشاغل مورد نیاز در زمینه ارتباطات فناوری های ارتباطی، همکاری در آموزش و معرفی عمومی حرفه ها و ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای به مشترکین ایرانسل، آموزش نیروی انسانی مورد نیاز با همکاری طرفین جهت تامین نیروی کار واجد شرایط برای مشاغل مورد نیاز شرکت ها و موسسات مرتبط با ایرانسل، همکاری در آزمون ها و تعیین صلاحیت های حرفه ای تخصصی و عمومی، ارائه آموزش های مشترک و همکاری در اجرای آموزش های بین المللی در زمینه فناوری های ارتباطی و ارتباطی با استفاده از ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی برای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان کشور در در این زمینه، همکاری و مشارکت در توسعه پلتفرم ها. تحول دیجیتال به منظور فراهم کردن زمینه های نظارت و نظارت فنی و تخصصی بر مراکز و آموزشکده های فنی و حرفه ای زیرمجموعه سازمان، همکاری برای مشاوره، راه اندازی و مدیریت مرکز ارتباط با مشتریان سازمان و طراحی برنامه سفر کاربر، طراحی و ارتقاء. وی خاطرنشان کرد: راهکارهای ارتباطی موثر برای تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی موثر، پاسخگو و در دسترس.
با امضای این تفاهم نامه، آکادمی ایرانسل و سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه آموزش و توسعه خدمات دیجیتال همکاری خواهند داشت.
تحریریه ICTNN شبکه خبری