دیوید هاتر ، که به خاطر نقش های خود مانند Solid Snick در سری Metal Gear Solid مشهور است ، از تجربه خود به عنوان Metal Gear Solid 5 صحبت کرد.

در مورد تفاوت بین کوجیما و کونامی در Metal Gear Solid 5 کافی است ، اما به نظر می رسد ما بحث و جدال اولیه را فراموش کرده ایم ، یعنی جایگزینی دیوید ارتفاع با مجازات ساترلند.
هدر سالها اصرار دارد که او آخرین نسخه از Metal Gear Solid تولید شده توسط Kojima را بازی نکند و تأکید کند که این امر در چهار ساعت برای او تحقیرآمیز خواهد بود. با این حال ، او در 4 سال اعلام کرد که او این مسابقه را به پایان رسانده است و بزرگترین اشکال وی عدم دیالوگ های مار است.
وی در مصاحبه با PC Gamer ، جزئیات بیشتری را در مورد دلیل تصمیم خود برای احساس درد ارواح و دیدگاه وی توضیح داد:
من نمی خواستم بازی را زندگی کنم زیرا فکر می کردم ناراحت است. با این حال ، من به خودم گفتم که بازی را زندگی کنم و بازی را زندگی کنم. من بازی را انجام دادم و فکر کردم عالی است.
گرمایش به یاد می آورد که در طول مراسم و گردهمایی طرفداران ، از آنها سؤال کردند که محبوب ترین نسخه Metal Gear برای آنها چیست و چه زمانی پاسخ Phantom Pain اعلام شد ، کمی حوصله آن بود.
وی افزود:
بعداً ، من بازی را تجربه کردم و فکر کردم که این نسخه بهترین گیم پلی را در کل سری دارد.
رادیاتور به ویژه هوش مصنوعی دشمنان را تحسین می کرد. این سیستم با توجه به عملکرد بازیکن در مراحل قبلی پاسخ می دهد. به عنوان مثال ، اگر همیشه شب ها مأموریت ها را انجام می دهید ، دشمنان در شب از عینک استفاده می کنند. او این ویژگی را عالی توصیف کرد.