رئیس سازمان فوای شهرداری تهران افزود: علاوه بر الزام سازمان فوای شهرداری تهران به اجرای این اقدام قانونی، شهردار تهران نیز این موضوع را پیگیری و بر اجرای آن اصرار ورزید تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود. هماهنگی های لازم انجام شده است، از ساعت 20 روز شنبه 9 مهرماه، شهروندان می توانند وارد پنجره خدمات دولت شده و از سامانه خدمات شهرداری تهران استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، «هادی محرنیا» با اشاره به دستور دکتر زاکانی شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مدیریت شهری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری این موضوع در اولویت قرار گرفت. و همکاران معاونت فنی زمینه لازم را برای انجام این کار فراهم کردند.
وی با اشاره به ارائه دهها خدمت مختلف شهرداری تهران در ویترین واحد خدمات دولت الکترونیک، افزود: رسیدگی به درخواستهای مردمی 137، راستیآزمایی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت تردد. برنامه ریزی از طریق درگاه «تهران من» و درگاه دولت الکترونیک از مهم ترین خدمت رسانی به شهروندان است.